پذیرش مردودشدگان آزمون کتبی مشاوران خانواده بر اساس حد نصاب علمی

پیامکی مبنی بر مراجعه به سامانه و ثبت نام جهت شرکت در این مرحله ارسال گردیده است

پایگاه خبری اختبار- مردودشدگان آزمون کتبی مشاوران خانواده که حد نصاب علمی را کسب کرده اند به مرحله مصاحبه شفاهی دعوت شدند.

به گزارش اختبار، ابراهیمی، معاون مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده از پذیرش گروهی از مردودشدگان آزمون کتبی مشاوران خانواده در بررسی مجدد خبر داد و گفت: کلیه داوطلبانی که در آزمون کتبی مشاوران خانواده مورخ ۴ مهرماه ۱۳۹۹ شرکت نموده و حدنصاب را کسب کرده اند اما به دلیل تکمیل ظرفیت در کارنامه سازمان سنجش مردود اعلام شده بودند، در بررسی مجدد پذیرفته شده و به مرحله مصاحبه شفاهی دعوت شده اند.

وی افزود: برای این عزیزان پیامکی مبنی بر مراجعه به سامانه و ثبت نام جهت شرکت در این مرحله ارسال گردیده است.

گفتنی‌ست ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان مرحبه کتبی آزمون‌های وکالت، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه که قصد شرکت در مرحله مصاحبه را دارند تا ۱۰ بهمن ادامه دارد. هزینه ثبت‌نام این مرحله ۳۸۰ هزار تومان اعلام شده است؛ هزینه‌ای که به نظر می‌رسد باعث انصراف برخی داوطلبان از ادامه فرایند جذب شده باشد.

در این رابطه بخوانید:

آگهی ثبت‌نام و شرکت در آزمون مشاوران خانواده ۹۹

در آگهی ثبت نام این آزمون اعلام شده است که از پذیرفته شدگان آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی وصلاحیت های عمومی توسط کمیته مصاحبه‌ی به عمل خواهد آمد.

پذیرفته شدگان در آزمون کتبی در صورتی که نتوانند نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند و یا شرایط روانی را به تشخیص متخصصین امور روانشناسی و روانپزشکی احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد.

در ادامه بخوانید:

جزییات برگزاری مرحله شفاهی آزمون ‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه سال ۱۳۹۹

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. واقعا این چه دیگه چه تصمیم افتضاحیه که چون یک عده انصراف دادن کسان دیگری که مردود شدند دعوت به مصاحبه می کنند ؟ اصلا از ابتدا چرا آزمون برگزار می کنید ؟ خیلی راحت بگید ۵۰۰ تومان بدید بیاید برای مصاحبه ….
    شما که قصد دارین مرحله دوم ۱/۳ جذب مشاور کنید از همین تعداد که انصراف ندادند آزمون مرحه دوم می گرفتید که لا اقل شانس قبولی این عده بیشتر بشه نه کسانی که مردود شدند و فقط پولشون رو می گیرین که مرحله دوم هم مردود اعلامشون کنید….
    چقدر بی قانونی و نا حقی در یک سیستم قضایی و مدعی اجرای قانون !!!

  2. از این دو تا جمله
    “هزینه ثبت‌نام این مرحله ۳۸۰ هزار تومان اعلام شده است”
    “…احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد”
    چه برداشتی میکنید؟

    من فقط به نظرم میرسه که بودجه و پول کمه! پول ثبت نام بگیریم و کاملا گزینشی و سلیقه ای مردود کنیم و قابل اعتراض هم نباشه…!!!

  3. از این دو تا جمله
    “هزینه ثبت‌نام این مرحله ۳۸۰ هزار تومان اعلام شده است”
    “…احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد”
    چه برداشتی میکنید؟

    من فقط به نظرم میرسه که بودجه و پول کمه! پول ثبت نام بگیریم و کاملا گزینشی و سلیقه ای مردود کنیم و قابل اعتراض هم نباشه…!!!

  4. درود
    من یکی از همون کسانی هستم که با ۲ برابر نمره ی حدنصاب، از ادامه ی فرآیند جذب انصراف دادم! البته به ۲ دلیل: ۱. متاسفانه قبولی ها از قبل مشخص هستند و اتفاقا گذاشتن مصاحبه هم برای همین منظور است! البته عده ای از نور چشمی ها، همان حداقل نمره ی لازم را هم نیاوردند که حالا بدون توجه به معیار آزمون دعوت به مصاحبه شده اند!!! ۲. وقتی قبولی ها از قبل مشخص هستند، توهین به شعور داوطلبین هست که این همه وقت و هزینه از جانب غیر نور چشمی ها هزینه بشه و آخرش هم هیچ! اگه همون مبلغ مصاحبه هم به جیب این دلسوزان خدمت به خلق واریز نشه ، خودش خیلی سوده! داوطلبین غیر نور چشمی، همتون سر کارید! ضمنا، کانون محترمی که افراد رو بدون رعایت حدنصاب دعوت به مصاحبه کردی! کار شما غیر قانونیه و داوطلبینی که حد نصاب را کسب کرده اند میتواندد به این شیوه ی عملکرد شما ایراد قانونی گرفته و شکایت کنند! وقتی یک نهاد وابسته به دادگستری داره کار غیر قانونی میکنه، تا آخرش رو میشه راحت خووند! خدا عاقبت همه ی ما رو بخیر کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا