آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ + دفترچه راهنما

پایگاه خبری اختبار- هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی،‌دفترچه راهنمای شرکت در آزمون نیز منتشر شد.

ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه آغاز شده و در روز شنبه ۲۸ اسفندماه پایان می‌پذیرد.

با توجه به جلسه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم گیری های نهایی و انتشار اطلاعیه کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای کسانی که نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری اقدام کرده اند، زمان برگزاری آزمون در سه روز در نظر گرفته شده است.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده، این آزمون برای گروه های آزمایشی مختلف در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می گردد. همان طور که می دانید، به سبب ایجاد شرایط خاص بیماری کرونا، امکان تعویق کنکور کارشناسی ارشد و در نهایت تغییر تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وجود خواهد داشت. به همین سبب شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره از جدیدترین اطلاعیه های منتشر شده در این باره در اسرع وقت آگاه شوید.

هزینه ثبت‌نام ۱۳۲ هزار تومان است و آزمون روز ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دوره های فراگیر دانشگاه آزاد اینجا کلیک کنید

برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    من میخوام ارشدفراگیرآزاد ثبت نام کنم اگ توی شهری جز شهرخودم قبول بشم میتونم کلاسا و امتحانا رو توی شهرخودم برم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا