جزوه کاربردی صرف و نحو و ترجمه زبان عربی

جزوه آموزش صرف و نحو عربی به انضمام نکات کلیدی ترجمه

ویژه آمادگی آزمون سردفتری اسناد رسمی

تألیف بهزاد قشلاقیان

ادبیات عرب، یکی از منابع مهم آزمون سردفتری اسناد رسمی است؛ آزمونی که سال‌ها برگزار نشده اما رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از برگزاری مجدد آن در سال ۱۳۹۷ خبر داده است.

جزوه کاربردی صرف و نحو و ترجمه زبان عربی، منبعی موجز و مفید در کسب آمادگی برای این آزمون است.

مؤلف این جزوه، بهزاد قشلاقیان، تألیف کتاب «تحریرالوکاله» را نیز در پیشینه خود دارد و جزوه کاربردی صرف و نحو و ترجمه زبان عربی را برای انتشار رایگان در اختیار پایگاه خبری اختبار قرار داده است.

برای دریافت فایل PDF این جزوه ارزنده کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. دوست عزیز حسن اقا سلام
    به غیر از ازمون سردفتری ازدواج که اخیرا برگزار شد در ازمون سردفتری ۸۶ نیز به تعداد ۲۰ تست را جزوه ازمون قرار داده شده است که توجه شما را به ان سوالات جلب می کنم که توسط یکی از موسسات مطرح ارایه گردیده.البته برخی از سایت به صورت ناقص برخی سوالات را درج کرده اند که لازم است از سایت محترم اختبار درخواست کنم نسبت به ارایه کامل سوالات همکاری نمایند عنوان درس هم احکام و معارف اسلامی است که مخلوطی از احکام رساله علمیه و مفاهیم دینی است. سایت مورد نظر نیز موسسه دادستان است که قبل از عید با جواب ارایه کرده است.
    با تشکر از اهتمام و محبت همیشگی مسوولین محترم سایت اختبار.

  2. سلام
    می خواستم از انتشار این جزوه تشکر کنم خیلی به موقع بود ولی در خصوص درس ادبیات هنوز نمی دانیم چه منابعی را مطالعه کنیم موسسات با تبلیغات نامناسب فقط به فکر خودش آن هستند ولی نکته ای که در آزمون۸۶ سردفتر ی وجود دارد و حتی موسسات مطرح آنرا نادیده گرفته اند درس معارف دینی و اسلامی و اعتقاد ی است لطفاً در این خصوص راهنمایی فرمائید در این سال برای تک تک شما آرزوی سلامتی و شادابی می‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا