جزوه خلاصه و آزمون‌محور آیین دادرسی مدنی

دانلود رایگان

جزوه خلاصه و آزمون‌محور آیین دادرسی مدنی (دست‌نویس)

تلخیص و تنظیم از امین قاسم‌پور

جزوه آیین دادرسی مدنی امین قاسم‌پور

پایگاه خبری اختبار- امین قاسم‌پور، کارشناس‌ارشد حقوق خصوصی و رتبه ۳۱ آزمون وکالت ۹۵ کانون مرکز است که پیش‌تر دو جزوه «خلاصه‌ای از قواعد عمومی قراردادها» و «هنر مدیریت مطالعه برای آزمون وکالت» از او در پایگاه خبری اختبار انتشار یافته است.

«جزوه خلاصه و آزمون‌محور آیین دادرسی مدنی» با توجه به سرفصل‌های جلد اول دوره پیشرفته آیین دادرسی مدنی دکتر عبدالله شمس و بر اساس آخرین اصلاحات قانونی تنظیم شده است؛ بدین معنا که ضمن بیان اصل نکته علمی (بدون ذکر استدلال و حواشی اضافه)، موارد و چگونگی کاربرد آزمونی آن نیز بیان شده تا داوطلب بداند در مصاف با آزمون مورد نظر خود، چگونه عمل کند.

تفاوت عمده جزوه حاضر با منبع اصلی در همین نکته است که این جزوه به مطالبِ صرفاً علمی، رنگ و بوی آزمونی و تستی بخشیده و تلاش کرده است تا مفاد منبع اصلی را از فضای علمیِ صرف خارج سازد. بدین ترتیب به داوطلبانی که قصد یادگیری علمی و استنباطی آیین دادرسی مدنی را دارند توصیه می‌شود که منبع اصلی (کتب دوره پیشرفته) را مطالعه کنند؛ چراکه این جزوه تنها برای آزمون‌های حقوقی (به‌ویژه آزمون وکالت) و آشنایی با تکنیک‌های تست‌زنی دادرسی مدنی تدوین شده و به همین دلیل، تنها به بیان نکته نهایی هر بحث پرداخته است.

هرچند این جزوه به صورت دست‌نویس تهیه شده اما با توجه به کیفیت بالای فایل PDF و خط خوانای آن، به راحتی قابل مطالعه بر روی گوشی‌های هوشمند است.

برای دانلود جزوه خلاصه و آزمون‌محور آیین دادرسی مدنی کلیک کنید

نمونه‌ای از محتوای این جزوه:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید، جزوه جلد دوم و سوم آیین دادرسی مدنی آقای قاسم پور به صورت خرید اینترنتی در سایت موجوده؟
    اگر نیست میشه راهنمایی کنید از چه سایتی تهیه کنم🌹🌹🙏🏻

  2. سلام می خواستم ببینم برای آزمون وکالت آیا نیازی به کارت پایان خدمت هست؟ و این که اگر نه آیا به این معنی هستش که فرد میتونه پس از قبولی و گذراندن دوره کارآموزی برای دریافت پروانه به خدمت سربازی بره؟

  3. سلام ، ببخشید خبری از جزوه جلد دوم و سوم اقای قاسم پور نشده؟ اگر ممکن هست پیگیری کنید ممنون از سایت خوبتون

  4. سلام من نماینده حقوقی یه کی از ادارات دولتی و نماینده حقوقی آن اداره هستم می خواستم ببینم چطور میتونم بدون شرکت در ازمون وکالت پروانه وکالت بگیرم.ممنون قلاوند

  5. ایا مدیر عامل و یا رییس هییت مدیره یک شرکت سهامی خاص میتوانند با یک شرکت دیگری که یکی از فرزندانش مدیر عامل ان شرکت است خرید و فروش نماید؟

  6. سلام خانم زنده دل
    این جزوه خیلی خوب تنظیم شده و از طرفی چون دست نویس هستش از نظر تاثیر روانی بهتر قابل مطالعه است. خواهش دارم اگر امکانش هست پیگیری بفرمایید تا جلد ۲ و ۳ اون هم به سایت اضافه بفرمایید.
    ممنون از زحمات شما که با هدف انتشار علم و دانش می باشد. موفق باشید.

  7. سلام چندوقت پیش ۱کانالی معرفی کردین که خلاصه نویسی درش گذاشته بودن که یکی ازاون جزوات وخلاصه نویسی جزوه انواع عقدبود خواستم ببینم شمایااون کانال روبفرستین یاخودجزوه روبرام بفرستید. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا