دفترچه سؤالات و کلید آزمون وکالت ۹۷ منتشر شد

دفترچه سؤالات و کلید آزمون وکالت ۹۷ منتشر شد

سوالات ۶ و ۸۷ آزمون با تاثیر مثبت و سوال ۹۰ به طور کلی حذف شدند

 پایگاه خبری اختبار- کلید و سوالات دفترچه A آزمون وکالت ۹۷ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

سوالات ۶ و ۸۷ آزمون با تاثیر مثبت گزینه اعلام شده در کلید آزمون حذف شده اند، به این مفهوم که داوطلبانی که گزینه اعلام شده در کلید را انتخاب کرده باشند نمره مثبت این سوال را می گیرند ولی داوطلبان دیگر نمره منفی از این بابت نخواهند داشت.

سوال ۹۰ آزمون نیز به طور کلی و برای همه داوطلبان حذف شده است.

نایب‌رئیس اسکودا در مصاحبه با اختبار دلیل تأخیر در انتشار کلید را بررسی دقیق و همه‌جانبه موارد مورد اختلاف اعلام کرد.

در نسخه اول، گزینه صحیح در هر سؤال با رنگ متفاوت مشخص شده است:

نسخه اول از فایل سؤالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۷ را دانلود کنید

در نسخه دوم، سوالات و پاسخنامه دفترچه A به صورت مجزا قرار داده شده است:

برای دریافت دفترچه سوالات اینجا را کلیک نمایید 

پاسخنامه دفترچه A آزمون وکالت ۹۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۳۴ دیدگاه ها

  1. راجع به سوال ۱۰۰ هم دوستان تقریبا هرکسی یه دور متن قانون خونده گزینه ۴ رو زده و ما توی یک رقابتیم وقتی همه درست زدن دیگه حذف یا ابقاش فرقی نمیکنه!

  2. دوستان یک نکته رو راجع به سوال ۱۰۰ فراموش کردید
    جواب درست زده ورود به عنف!در حالی که با توجه به داده های سوال عنفی درکار نیست سوال نوشته شخص وارد منزل دیگری میشود خب چطور؟به عنف؟مادی یا معنوی؟چیزی میشکنه؟کلید میندازه؟از کجا معلوم صاحب مال دعوتش نکرده؟
    خب وقتی نحوه ی ورود بیان نشده داوطلب باید براساس داده های سوال جوا بده دیگه
    قطعا جوابش شروع به سرقته نه ورود به عنف!

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان محترم ایراد سوال ۲۷ بنا به بند الف ماده۱۰ق.شورا و همچنین بند ج ماده ۹ شورادر صلاحیت شورا نیست و ماده ۱۱مربوط به موردی است که طرفین بتونن با توافق به شورا قابل طرح کنند نه موارد صریح قانون شورا سوال ۳۳نیزخواسته دستور موقت نمیتونه بااصل خواسته یکسان باشه سوال ۹۰ که نباید حذف میشد و و اگر این حذف بشه باید اون دو تای دیگه هم حذف بشه نه تاثیر مثبت سوال ۹۸طبق کتاب دکتر میر محمد صادقی صفحه ۱۴۶و۱۴۷ حقوق کیفری اختصاصی ۲چاپ ۳۷سال۹۲تحصیل مال از طریق نامشروع است و نیز سوال ۱۰۰ که با صدای آژیر پلیس منصرف شده ونه ارادی شروع به سرقت و ورود به عنف به منزل دیگری است و نیز سوال ۸۷نیز اولا صد در صد تخریب صورت گرفته و نیز وارد منزل دیگری شده که ورود به عنف است و همچنین بدون اراده از سرقت صرفه نظر نکرده و چون دستگیر شده قادر به سرقت نشده که متاسفانه اونم نمیدونم چطوری کلید منتشر میکنند و مورد آخر که اگه آ قای شهبازی نیا تو جلسه ای کیفش رو گذاشت زمین بردارین وفرار کنین و اگه دنبالتون اومد مقاومت کنید وکیفش رو ندین چون نمیتونه علیه تون شکایت کنه و عمل شما فاقد وصف مجرمانه است و همچنین اگه دیدین کسی کیف پولش رو گذاشت رو پیشخوان بانک هم همینطور و غیره

  4. سوالات جزا رو با جواباش باید تو هیئت عمومی دیوان عالی طرح کنن برای رای وحدت رویه، آخه اینا سوال یه آزمون تستیه؟

  5. بازم خوبه پاسخنامه رو دادن … چون فردا اگر میدیدم درسی رو که انتظار ۶۰ داشتیم ۴۰ زدیم میخواستیم بریم دنبال برگه و تصحیح مجدد برگه و …!

  6. منم جزا رو خراب کردم. هرچی هم دو به شک زده بودم به ضررم شد. ولی جزای وکالت ۹۵ وقتی با باسخنامش تطبیق میدی انصافا شیر تو شیر تر از امساله.
    ایشالا شایسته ترینا برن بالا..

  7. در ادامه صحبتهای آقای سعید ؛ دقیقا همینجوریه .
    گزینه اعلام شده سؤال ۲۷ نص صریح قانون رو هم قبول نداره. گویا طراحان عزیز حکومت جداگانه ای دارن !!!

  8. در خصوص سوال به صدا در اومدن آزیر بلیس حین سرقت… طراح محترم اومده کتاب دکتر اردبیلی رو باز کرده دیده نوشته: بعضی جاها مشخصه عامل خارج از اراده سارق است مثل اینکه بلیس حین ارتکاب دستگیرش کنه و بعضی جاها واضحه که مانع درونی هست مثل وقتی بشیمان میشه و به اراده خودش جرم رو ادامه نمیده،اما بعضی جاها تشخیص به این آسانی نیست مثل مواردی ک شخص سایه خود را میبیند و فکر میکند شبگرد محل هست و فرار میکند.ایشون ادامه میده در این موارد ک شک میکنیم ،به خاطر اصل تفسیر به نفع متهم باید توقف عملیات اجرایی رو حمل بر اراده متهم کرد.

    اما طراح محترم توجه نکرده ک
    اولا این مورد اختلافی است و نباید سوال بده
    دوما مثال های دکتر اردبیلی مواردی هستند ک به اشتباه و به صرف ترس از ادامه جرم منصرف میشه نه درمورد آزیر بلیس ک یک مانع خارجی است…کار بلیس دستگیری سارقه و چه مانع خارجی ای برای یک سارق از بلیس و یا آجیر بلیس قوی تر است.

    1. دوست عزیز… اون سوال آخر شروع به سرقت نمیشه… مانعی که به واسطه عامل خارج از اراده مانع انجام جرم بشه یعنی اینکه مثلا حین سرقت مشکلی پیش بیاد که این طرف اصلا نتونه سرقت رو انجام بده مثل سوال تشریحی قضاوت که طرف از پنجره میپره پایین و قاتل نمیتونه بکشتش این میشه خارج از اراده چون مقتول خودش رو از پنجره پرت کرده که به اراده قاتل ربطی نداشته… این خیلی فکر نمیبره که حتی با دراومدن صدای آژیر سارق پیش خودش بگه تا پلیس برسه و … من کارم رو تموم کنم … این عامل خارج از اراده نبوده در اصل نهایتا سارق رو سر دوراهی قرار میده که پیش خودش بگه آیا ادامه بدم یا نه که این سارق ادامه نداده و فرار کرده در اصل با اراده خودش اون وسایل رو زمین گذاشته آژیر فقط باعث میشه سر دوراهی قراربگیره و اراده رو سلب نمیکنه … اما اساس سوال غلط هست… منطقی ترین پاسخ برای سوال جرم عقیم بود که در گزینه ها هم اومده بود اما پاسخ چیز دیگه ای شد… ! ورد به عنف به منزل دیگری!! این یکی اصلا قابل پذیرش نیست و عجیب ترین گزینه این بود که شد پاسخ…

  9. به به.
    چ گزینه های درستی ک غلط اعلام شده و چه گزینه های غلطی ک درست اعلام شده.
    شدیدا شدیدا شدیدا توصیه میکنم طراحان محترم دروس آدم و مدنی و جزا برن یکی ازین موسسات یه دوره قوانین رو یاد بگیرن.

    خداوکیلی زشته…..نمیدونم چی بگم به این بزرگوارا…قشنگ معلومه همشون از ریاضی فرار کردن اومدن به اینجا رسیدن..یه ذره قدرت تحلیل و درک متون قانون رو داشته باشی اوضاع اینطوری نمیشه.

    اختبار عزیز نظر منو حذف نکن لطفا.

  10. با سلام خدمت همه دوستان سال ۹۷ سالی بود پر از اضطراب و دلهره و آشفتگی برای ایران ،بنده خیلی امیدوارم بودم که با توجه به زحمتی که کشیده بودم نتیجه ای بگیرم که استحقاقشو داشتم مثل خیلی از شما دوستان ولی انگار این سردرگمی در بدنه حکومت به ارکان تصمیم گیرنده اسکودا هم سرایت کرده بود که شدیدتر از سنوات گذشته با طرح سوالاتی دور از انتظار همگان به ناکامی های سال ۹۷ برگ دیگری اضافه کرد این که گفته میشه حقوق دریای اختلاف نظره درست و اتفاقا از دل همین اختلاف نظرها جوابهای نابی بیرون میاد که به پویای این رشته کمک میکنه ولی آیا طرح مسائلی که در بین حقوقدانان بنام کشورم نسبت بدان شدیدا اختلاف است مطرح کردن آن در این چنین امتحانی که آینده من و دوستانم به آن گره خورده رواست که در نهایت جوابی اعلام بشه که نه در محاکم نه در بین حقوقدانان اتفاق نظری نیست در عجبم با گستردگی مسائلی که اکثریت محاکم وکلا قضات در آن اتفاق نظر دارند چرا در نهایت بی سلیقگی چنین سوالاتی طرح میشه جناب آقای دکتر شهبازی نیا سر حرفی که زدید نبودید . میخوام شما رو به سوال ۲۷ ارجاع بدم نص قانون رجوع رو در صلاحیت شورا نمیداند چه جور میشه کلید گزینه غلط رو منتخب کنه یا در دفترچه سوال D آمده است کدام مورد صحیح است من و دوستان من هم بر اساس صحیح است جواب دادیم نه صحیح نیست پس اگر عدالت بخواد اجرا بشه این سوال هم باید حذف بشه اینا مشت نمونه خرواره یه زمانی از سوالات اختلافی گله داشتیم الان باید به جواب صحیح که براش گزینه غلط منتخب میشه(سوال۲۷) یا دفترچه سوالاتی با اشتباهات چاپی فاحش و تاثیر گذار اعتراض کنیم آقایان محترم دارید چیکار میکنید دوستان عذر خواهی میکنم وقت همتون گرفتم در آخر یه سوالی داشتم از مسئولین محترم اسکودا آیا حضرات خود به فرمایش مولای متقیان عمل میکنند که در بالای سوالات درج میشه؛ در کار کارگزارانت بنگر و آنان را با آزمودن به کار گمار و به میل خود و بی مشورت دیگران آنها را سرپرست کاری مکن. با تشکر از سایت وزین اختبار و آرزوی موفقیت برای همه دوستانم

    1. اصلا رجوع که بر اساس توافق نیست . یک حکم اعلامی است نه تاسیسی که ربطی به توافق طرفین داشته باشه !!!!
      توی دادگاه هم نمیشه بر سرش توافق کردچه برسه به شورا!!

  11. دوستان بنظرتون با معدل ۱۰.۳۵ امیدی به قبولی در کانون آذربایجان شرقی هست؟با این کلیدها درصدهام حدودا ۵۰ درصد اومد پایین

  12. دوستان سایت اختبار زده تو جزا اگه سوال ۸۷ که زده با تاثیر مثبت رو غلط بزنیم برای درصد گیری باید تقسیم به هجده بشه درسته؟

    1. سلام
      شما لب مرز هستین،ولی به نظر احتمال قبولیتون بیشتر از احتمال قبول نشدن هست.

      1. اتفاقا اون موارد اختلافی رو نزدم و هیچ تاثیری رو درصدهای من نزاشت من به عنوان دانش آموخته حقوق از بحث و سوالهای حقوقی دفاع میکنم چه ضررم باشد چه نباشد و هرکس از داوطلبان در حد اندازه خودشان دکتر هستند نباید گول بعضی خرافتها تسلیم شویم چون کسی که دکترا خونده و استاد شده همین کتابهایی رو خونده اند که ما الان میخونیم پس باید از حق و حقوقمان دفاع کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا