تجمع کارکنان اداری قوه قضاییه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود

پایگاه خبری اختبار-کارکنان اداری قوه قضاییه صبح امروز، ۳ آبان ۱۴۰۰، در بسیاری از شهرهای کشور در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل ساختمان‌های دادگستری‌تجمع کردند.

به گزارش اختبار بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به کارکنان قوه قضائیه که با هدف افزایش حقوق کارکنان قوه قضاییه و قضات تدوین شده، در هفته‌های اخیر در دستور کار صحن علنی قرار داشته اما هنوز نوبت به بررسی آن نرسیده است.

تسریع در تصویب این طرح، یکی از خواسته‌های امروز تجمع‌کنندگان بوده است.

بیشتر بخوانید:
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    مشکل اصلی بی عدالتی در توزیع مناسب حقوق در ارگانهای دولتی هست
    بیکارترین فرد در دادگستری از بقیه کارمندان ارگانها پرکارتر هست
    یه کارمند ساده دادگستری از یه کارگر ساده کمتر می گیره و این رو خیلی ها خبر ندارن و تنها با مقایسه فیش حقوق می توان فهمید نه با تصورات واهی .
    دادستان یه شهرستان از یه کارمند اداری زندان کمتر می گیره و…

  2. ناشکر نباشین..بهترین زندگی با حقوق سر ماه دارین…این همه جوون بیکار..من جای دولت باشم همه اینارو بازنشست میکنم و ۴تا جوون میارم سرکار…خداییش پس اون بازنشسته بیچاره تامین اجتماعی که با ۳/۵میلیون گذرون زندگی میکنه چ دلی داره…اینام دوسدارن یهو حقوقشون مثل پرسنل زندان ۲۰میلیون بشه..عجب…

  3. مشکل همینجاست منم جوانم روزی که ازمون قوه قضاییه رو قبول شدم سال نود و دو انقدر خوشحال بودم که کار دولتی پیدا کردم و حتی نذر هم دادم اما انقدر معیشت زندگی برام سخت شده با حقوق سه میلیون و هفتصد تومنی که حاضرم استعفاء بدم و برم پی کار آزاد و خرج زندگیم رو در بیارم از بیرون قشنگ هست دادگستری اما درونش با این حجم کار و ارباب رجوع های پر حاشیه و حقوق کم و توقع زیاد مسئولینش و ندادن مرخصی در زمان مورد نیاز شخص واقعا سخت هست اون جوانی که حاضر هست بیاد سر این کار دقیقا هشت سال پیش من هست دقیقا رئیس … ما هم هر زمان مشکلات معیشتی رو بهش میگیم همین حرف رو میزنه مثل شما رد مهر هم رو پیشونیش داره نمازمش اول وقت میخونه کربلا و حج هم میره قاری قران هم هست حاج آقا هم همه بهش میگن اما خدا ازش نگذره که حق ما و زن و بچه ما رو نمیتونه بگیره در برابر کاری که از ما میکشه خودت حاضری با ماهی سه و هفتصد و دو تومن اجاره بدی و یک هفتصد خرج یک زن و یک بچه و خورد و خوراک و خانه و ایاب ذهاب خودت تا سر کار رو بدی و از اون طرف هرکی به محل کارت مراجعه کنه انگار تو حقش رو خوردی و یا دادگاه خانواده خدمت کنی انگار شب قبل زنش باهاش هم بستر نبوده تو باید صبح جبران دیشب رو براش کنی و بد برخورد کنه و از اون طرف رئیست ارث پدرش رو از تو بخواد و همش توقع یک طرفه داشته باشه کار کنی ؟؟؟ به خدا قسم آدم‌ بره سر گذر کارگری کنه حداقل ماهی شش میلیون در میاره

  4. توقعاتونو کم کنین
    جوان امروز بیکاره
    حاضره با حقوق پایه حضرات کار کنه
    این همه ناشکر نباشین برین خدا را شکر کنین که کار دارین

      1. اگه دولت روحانی عدالت و رعایت میکرد وحقوق بعضی ارگانها خصوصا زندان رو چندبرابرنمیکرد..الان شاهداین تجمعات نبودیم.خداکنه آقای رییسی به حرف ایناگوش نده..وگرنه اعتراض بقیه اداراتم درمیاد

  5. خدایش حقوق کارکنان دادگستری از همه ادارات دولتی کمتره باید دولت و مجلس در این زمینه حمایت قاطع کند تا جلوی فساد گرفته شود و کارمند مجبور نشود از ارباب رجوع و وکیل و این و اون پول قرض کند و زمینه گسترش عدالت گسترده تر شود .

  6. متاسفانه امروز باب شده که ملت با زور و فشار حق خودشونو بگیرن.
    وای به اون زمانی که در مأوای عدالت بی عدالتی ها دیده شود.
    خیلی از کارکنان قوه قضاییه سهامداران میزان بودن و بدون هیچ دلیل محکمه پسند و بجرم بزرگان مجرم سوختن و هیچ پاسخی به احقاق حق این عزیزان نشد.
    اینجا عدالت علی موج میزند،فقط کاش شمشیر علی سر همه دم کلفت ها رو از تن جدا میکرد.
    تا یه عده زیردست چوب شو نخورن.

  7. اینا کاملا برنامه ریزی شده است. خدا می داند خیلی از فارغ التحصیلان حقوق هستند که نه پارتی دارند نه پول و نه سهمیه و حاضرند با پایه حقوق بدون هیچ منتی به جای این مثلا معترضان کار کنند.

  8. واقعا ناعدالتی در دستگاه عدلیه به اوج خود رسیده
    کارکنانی که واقعا با پایین ترین دستمزد در این دستگاه کار میکنند

  9. اسلام میگه قاضی باید تامین باشه این شامل همه کارمندا هم میشه چون اگه نباشه اونوقت حق ها ناحق میشه شرایط قضاوت توی اسلام معلومه حداقل این قسمت رو اسلامی عمل کنن.نه تنها باید بهترین حقوق رو به دستگاه قضا بدن و نمیدن که کمترین حقوق برا کارمندان قوه قضائیست.حرف زیاده اما گوش شنوایی نیست.

  10. سلام واقعا با این حقوق نمیشه زندگی کرد. هر کارمندی از هر ارگانی خواست بیاد با کارمند قوه جابجا بشه.اگر تونست دوام بیاره ما هم ساکت میشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا