برخی جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

برخی جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

داوطلبان مجاز می توانند از ۲۱ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ برای انتخاب رشته به نشانی www.azmoon.org  مراجعه کنند

انتخاب رشته های دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام می شود و در صورت پذیرش داوطلب در دانشگاه های دیگر، می تواند به اختیار خود در یکی از دو دانشگاه پذیرفته شده ثبت نام و مشغول تحصیل شود

پایگاه خبری اختبار – روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی برخی جزئیات انتخاب رشته های این دانشگاه توسط داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ را اعلام کرد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ ارشد می‌توانند از روز یکشنبه ۲۱ تا پنج‌شنبه ۲۵ خرداد انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند و انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد گرایش های حقوقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، باید از روز یکشنبه ۲۱ خرداد به سایت این سازمان مراجعه و فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود را تکمیل کنند.

انتخاب رشته از روز یکشنبه ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ادامه دارد.

داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی ۲۱ خرداد تا ۲۵ همین ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند. انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.

داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود در یکی از موسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

همچنین داوطلبانی که درباره مندرجات کارنامه خود سوال دارند، باید حداکثر تا تاریخ ۴ تیر از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش درخواست خود را ثبت کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا