اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ کلیک کنید

آزمون دکتری ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹در ۱۱۰ شهرستان برگزار شد. تعداد ۱۸۵ هزار و ۷۷۵ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که در مجموع یک هزار و ۲۷۴ نفر در این دوره پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری ۱۴۰۰ (دانشگاه سراسری و آزاد)

داوطلبان درباره هرگونه سوال در خصوص نتایج رشته محل های تابعه وزارت علوم پس از مشاهده کارنامه نهایی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ در سایت سازمان منتشر می شود از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی سازمان سنجش اقدام کنند. سوال و اعتراض راجع به نتایج دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در سایت همان دانشگاه انجام شود.

پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد آزمون دکتری ۱۴۰۰

پذیرفته شدگان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای اطلاع از تاریخ و نوع مدارک (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) و نحوه ثبت نام در مراکز قبولی در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

متقاضیانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا