اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء در سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش در اطلاعیه ای تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه آزمون در ۱۳ اسفند ماه (جمعه) برگزار خواهد شد و کارت شرکت در آزمون روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ در سازمان سنجش قابل دریافت خواهد یود.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء در سال ۱۴۰۰

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ می ‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ در ۲۰ مرکز استان به شرح جدول شماره ۱ برگزار می ‌شود.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ متقاضیان از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و… ) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کدپیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.

ب‌ – مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون 

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ (شامل نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، مذهب، سهمیه ایثارگران، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل) مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ منحصرا به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بند ۳ (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می ‌گردد.

ضمنا سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌ های سوال از برگ راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج -آدرس و محل‌ رفع نقص کارت

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، میبایست در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱، به آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهر در جدول شماره ۲ مراجعه نمایند.

د‍ – یادآوری های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ ۸:۰۰(هشت) صبح می ‌باشد.

۳- در ورودی حوزه های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند.

ضمنا هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

ه ـ دستورالعمل های بهداشتی

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آن ها را رعایت نمایید:

  • ۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  • ۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  • ۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری نمایید.
  • ۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  • ۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می ‌باشد.
  • ۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جدا خودداری نمایید.
  • ۷- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جدا خودداری نمایید.
  • ۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  • ۹- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  • ۱۰- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  • ۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  • ۱۲- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌ های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

و – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می ‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال نمایند.

ضمنا متقاضیان درصورت لزوم می ‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

دانلود فایل های مربوط به

دریافت فایل جدول شماره ۱ – استان های محل  برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ در قالب PDF

دریافت فایل جدول شماره ۲ – نام  استان و شهرستان محل برگزاری  و آدرس محل رفع نقــص کارت شرکـت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه ۱۴۰۰ در قالب PDF

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. صدور دستور موقت منوط به تصمیم هیات عمومی دیوان.دوستان دقت کنید صادر کردن دستور موقت منوط شده به هیات عمومی یعنی هنوز دستوری مبتی توقف ازمون صادر نشده دیگه حقوقی ها زشته این نکته ریز متوجه نشیم

    1. شما اول برو معنای دستور موقت و ماده ۳۴ و ۳۵ دیوان عدالت اداری رو بخون بعد نکته های ریز رو به داوطلبان تذکر بده..

  2. سلام در دیدگاه مربوط به پست دستور موقت دیوان عدالت جهت توقف ازمون قضاوت ، از رسانه اختبار درخواستم این بود که در خصوص تاثیر این دستور موقت در برگزاری آزمون اطلاع حاصل نمایند، چرا که با انتشار خبر دستور موقت از این رسانه و سایر سایت ها ، افکار متقاضیان بهم ریخت،
    بهر شکل درخواستم را از این جهت تکرار میکنم که مشخص گردد زمانی که دیوان عدالت دستوری صادر می کند آیا این امکان وجود دارد دستگاه مورد نظر از اجرای آن استنکاف نماید ؟
    و درخواستم دیگه ای که دارم این هست که رسانه های خبری همچون اختبار در زمان انتشار اخبار با اطمینان کامل از صحت و اثر خبر آن را منتشر نمایند.

    1. خبر دستور موقت صحت داره. میتونید از دیوان عدالت اداری بپرسید.
      متاسفانه منابع انسانی قوه قضاییه استنکاف کرده.

  3. باسلام متاسفانه قوه قضاییه قانون گریز شد وبه دستور موقت صادره از دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف برگزاری آزمون قضاوت ترتیب اثری نداد این است معنای قانونمداری

  4. درخواست استعفای رئیس سازمان سنجش و دست‌اندرکاران آزمون قضاوت در قوه قضاییه رو داریم.
    تخلف از این مشهودتر؟
    وای به روزی که بگندد نمک

  5. از خبرگزاری اختبار خواهش میکنیم تخلف معاونت قوه قضاییه رو پیگیری نماید
    همکار عزیزمان که موفق به دریافت دستور موقت برای لغو آزمون شده بودند، اعلام کرده اند هیچ ابلاغی مبنی بر لغو دستور موقت به ایشان نشده است.

  6. دستگاهی که خود متخلف است و نسبت به قانون و دستور قاضی صادر کننده دستور موقت دهن‌کجی میکند. عدالت کجایی؟
    نظارت قوه قضاییه کجایی ؟
    مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه کجایی؟

  7. معاونت منابع انسانی قوه قضاییه باید پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشه.
    به چه علت از دستور موقت استنکاف کرده؟
    از آقای صفایی سوال کردم. تا این لحظه ، لغو دستور موقت به آقای صفایی ابلاغ نشده و این یعنی دستور موقت برقرار هست.

  8. سلام
    متاسفانه آقای صفایی یه اشتباه کردند و اینکه سازمان سنجش آموزش کشور را به عنوان خوانده قرار ندادند
    درسته که دستور موقت صادر شده اما متولی برگزاری آن سازمان سنجش است
    واقعا حقوق رشته ای سخت و فرار است، همین اشتباه خواهان، باعث شد که سازمان سنجش اطلاعیه برگزاری آزمون را هم صادر کنه

    1. اگر سازمان سنجش رو هم به عنوان خوانده دعوا قرار میدادند ، معاونت متخلف قوه قضاییه از طریق جهاد دانشگاهی یا دانشگاه آزاد آزمون رو برگزار میکرد. لزومی نداشت سازمان سنجش خوانده دعوا باشه

  9. خانم زنده دل سلام.معاونت قوه قضاییه تلفن رو جواب نمیده.این دستور موقت دیوان عدالت به کدام افق محو شد پس؟؟؟ لطف میکنید پیگیری کنید؟وال… توی قانون ضمانت اجرای سنگینی برای عدم رعایت دستور موقت دیوان عدالت پیش بینی شده ! زین پس باید تبصره بزنن که غیر از قوه قضاییه حتما!!!!!!!!واقعا برای خودم که حقوق خواندم و این قانون لازم الاجرای کشور در روز روشن روبه روی چشم هزاران حقوق خوانده رعایت نمیشه متاسفم.شرط سنی تا۳۳ سال مخالف ایین نامه قبل که تا ۴۰ سال بود هست.یک سال داوطلبین برای این ازمون برنامه ریزی کردن و دو ماه مانده به ازموم شرایط سنی تغییر پیدا میکنه!قابل توجه مجریان حق!!! تاسف و فقط تاسف و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا