اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۵ کانون وکلای آذربایجان شرقی

کانون وکلای آذربایجان شرقی اسامی ۱۹ نفر دیگر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۵ را اعلام کرد

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی امروز شنبه ۹ اردیبهشت، با صدور اطلاعیه ای اسامی ۱۹ نفر دیگر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت این کانون را اعلام کرد.

صفحه ویژه آزمون وکالت ۹۶

برای اطلاع از فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت سایر کانون های وکلای دادگستری می توانید جدول اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی کانون‌های وکلای دادگستری را ببینید.

در اطلاعیه این کانون آمده است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۱/۲۶ برابر مصوبه مورخ ۹۶/۲/۷ هیأت مدیره محترم کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی به اطلاع ۱۹ نفر بقیه پذیرفته شدگان از سهمیه آزاد تا ردیف ۷۵ (خانم صدیقه محمدحسنی) می رساند از تاریخ۹۶/۲/۹ لغایت آخر اردیبهشت ماه سال جاری به غیر از روزهای تعطیل در وقت اداری با در دست داشتن مدارک زیر به واحد کارآموزی کانون وکلای دادگستری استان مراجعه نمایند.

۱. مدرک تحصیلی لیسانس (اصل و کپی مصدق) دو سری؛

۲. مدرک پایان خدمت یا معافیت (اصل و کپی مصدق) یک سری (پشت و رو در یک صفحه به صورت یک رویه)؛

۳. فتوکپی از تمام شناسنامه (اصل و کپی مصدق)؛

۴. عکس رنگی ۴*۳ (۱۲ قطعه)؛

۵. کارت ملی (اصل و کپی مصدق)؛

۶. مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام و صدور پروانه کارآموزی.

لازم به ذکر است کانون وکلای آذربایجان شرقی پیشتر در ۲۰ بهمن ۹۵، اسامی ۵۶ نفر از داوطلبان سهمیه آزاد را به عنوان پذیرفته شده آزمون وکالت ۹۵ اعلام کرده بود، بدون آنکه راجع به وضعیت پذیرش تعداد باقیمانده تا ظرفیت ۷۵ نفری اعلام شده در آگهی ثبت نام، مطلبی را اظهار دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. چه استرسی؟ مگه چی شده ؟ فقط همین لحظه اعلام و دیدن اسمش خوش میشن و تمام! و ضمنا یک مزین بزرگ دیگه هم داره و اونم اینکه در بین دوست و آشنا کلاسشو میزارن و حال دشمنانشون هم گرفته میشه! جز اینها دیگه چه مزیتی داره؟! وقتی طرف با یه دیپلم و یا هر رشته ای غیرمرتبط و بدون هیچ زحمتی میآد و مثل یک سوپرمارکت و بقالی سرکوچه, “” موسسه حقوقی “” باز میکنه و توش برای مراجعه کنندگان خدمات حقوقی از قبیل نوشتن دادخواست و شکایت و دادن هرگونه مشاوره در امور جزایی و ثبتی و خانواده و مدنی و …ارایه میده و روز به روز هم بر تعداد این دکانهای تیغ زنی افزوده میشه و بزودی شاهد رونق گرفتن و اقبال عمومی این مراکز هم خواهیم بود ! دیگه برای چی باید استرس کشید؟؟ مگر جز این هست که بخاطر بی کفایتی مسولان امر و بی تدبیری و … این مراکز که هیچ جور نمی تونم بفهمم که بر چه مبنایی این کار داره انجام میشه دارن فعالیت میکنن و از قضا باید عرض کنم که کار و بارشون هم حسابی گرفته و بقول معروف سکه شده! و در عوض این کار و بار وکلای دادگستریه که روز به روز داره کساد تر از قبلش میشه و دفاترشون رسما شده مامن امنی برای خانه سازی عنکبوت های محترم!!!!!! حالا اینکه این مراکز با این وضع مشاوره هایی که بدست افرادی غالبا غیرمتخصص داده میشه و … در آینده ای نزدیک چه بلایی بر سر اوضاع نابسامان و آشفته دادگستری ها و دادگاه ها و بر سر مردم غالبا ناآگاه و البته طمعکار و به خیال خودشان بسیار زرنگ! خواهد آورد دیگه بر همه کسانی که فارغ التحصیل این رشته هستند و یا بعنوان وکلای رسمی دادگستری دارن فعالیت میکنند مثل روز روشته و زمانی تازه آقایون متوجه وخامت اوضاع شده و از خواب سنگینشان بیدار خواهند شد که بسیار دیر شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا