آمار شرکت‌کنندگان و زمان اعلام نتایج دو آزمون سردفتری و تاسیس دفاتر خدمات قضایی الکترونیک ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت حدود ۵۲ هزار داوطلب در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و حدود ۱۴ هزار داوطلب در آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، حسن مروتی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی بیش از ۲۵ هزار داوطلب مرد و بیش از ۲۶ هزار داوطلب زن و همچنین در آزمون تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی بیش از ۸ هزار داوطلب مرد و بیش از ۵ هزار داوطلب زن با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: آزمون صدور پروانه تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی صبح روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه در ۱۸ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۳۷ حوزه فرعی در ۱۸ شهرستان و آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی صبح روز جمعه ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در ۳۶ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۰۸ حوزه فرعی در ۳۱ شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معاون امور آزمون های سازمان سنجش افزود: کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون‌های مذکور از روزگذشته، سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و … کارت شرکت در آزمون را چاپ کرده و بر اساس آدرس مندرج در کارت، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مروتی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواخر دی ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا اگه امکانش هست سوالات ازمون تصدی درگاه خدمات الکترونیکی قضایی و کلید سوالات رو منتشر کنید .ممنون

  2. با سلام و احترام لطفاً سوالات آزمون دفتر خدمات الکترونیک قضایی رو همراه با پاسخنامه منتشر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا