آغاز ثبت نام آزمون MSRT آبان ۹۶

ثبت‌‌نام آزمون MSRT آبان ۹۶ فردا آغاز می‌شود

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی  مهرماه ۱۳۹۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فردا ‌سه‌شنبه ۱۱ مهر آغاز می شود.

صفحه مخصوص آزمون زبان دکتری در سایت اختبار

به گزارش پایگاه خبری اختبار، ثبت‌نام آزمون MSRT از  ساعت ۱۰ صبح به‌صورت الکترونیکی و در سامانه این آزمون به نشانی http://msrt-exam.saorg.ir انجام می‌پذیرد و بعد از تکمیل ظرفیت سامانه ثبت نام بسته می‌شود.

گفتنی است با توجه به اینکه حوزه‌های برگزاری دارای ظرفیت محدود بوده و بعد از تکمیل ظرفیت هر حوزه تا قبل از تاریخ پایان ثبت‌نام، حوزه فوق در لیست ثبت‌نام بسته و صفر خواهد شد و نیز با در نظر داشتن این موضوع که ۸ ساعت قبل و ۸ ساعت بعد از تاریخ ثبت‌نام، سامانه اجازه ساختن پروفایل و یا ویرایش را به داوطلبان نمی‌دهد، داوطلبانی که در سامانه پروفایل ندارند، لازم است قبل از شروع ثبت‌نام برای ساختن پروفایل اقدام نمایند.

حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT آبان ماه تهران، تبریز، اهواز، اصفهان، ارومیه، اراک، اردبیل، بابلسر، بیرجند، خرم آباد، رشت، زاهدان، سنندج، شیراز، کرمانشاه، کرمان، قم، قزوین، مشهد، همدان، یزد، کیش، ایلام است.

بنابراعلام مرکز آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، ششمین آزمون زبان MSRT سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد.همچنین نتایج این آزمون ۱۱ آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون زبان MSRT کلیک کنید

برای مشاهده تقویم و محل برگزاری آزمون زبان MSRT در سال ۹۶ کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا