تاریخ ثبت نام و ارائه پیشنهاد اولیه از کالاها در حراج الکترونیک سازمان اموال تملیکی تعیین شد

پایگاه خبری اختبار- با وعده پیشین وزیر اقتصاد مبنی بر حراج الکترونیک سازمان اموال تملیکی، اولین حراج الکترونیک اموال منقول، ویژه استان تهران از  شنبه آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش اختبار سازمان اموال تملیکی در اطلاعیه ای از آغاز اولین حراج الکترونیکی در سایت www.haraj.tamliki.ir در تاریخ ۱۱ دی ماه خبر داد.

طبق این اطلاعیه بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج الکترونیک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ از ساعت ۹ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود و تاریخ برگزاری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

لازم به ذکر است جهت شرکت در مزایده نیاز به اخذ گواهی امضای الکترونیک می باشید. آموزش تصویری اخذ گواهی امضای الکترونیک را در لینک زیر مشاهده کنید:

آموزش تصویری دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن)

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

  آگهی حراج الکترونیک شماره ۱۴۰۰۰۶ اموال منقول استان تهران

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظردارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه حراج الکترونیک به آدرس www.haraj.tamliki.ir بفروش برساند. متقاضیان محترم میتوانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ از ساعت ۹ صبح بمنظور مراجعه به سایت ، رویت ، ثبت نام ، معرفی کیف پول ، مطالعه راهنمای سایت ، در صورت نیاز بازدید و ارائه پیشنهاد اولیه از کالاهای مطرح در حراج الکترونیک مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه حراج الکترونیک بصورت اینترنتی می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج الکترونیک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ الی ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ از ساعت ۹ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود و تاریخ چوب زنی ( برگزاری ) روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
۲-. پیشنهاد می گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح در حراج الکترونیک قبل از شرکت در حراج الکترونیک از کالاهای مطرح بازدید بعمل آید.

۳- متقاضیان محترم می توانند جهت اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در حراج الکترونیک و شرایط عمومی فروش و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت استان تهران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ به نشانی www.haraj.tamliki.ir مراجعه نمایند.

۴- کیف پول خریدار می بایست به میزان ۲۰ درصد مبلغ هر پیشنهاد اعتبار داشته باشد.

۵- متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

۶- از مراجعه به سایت و ارائه پیشنهاد قبل از ساعت ۹ صبح مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ خودداری نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا