جزییات سنجش شخصیت داوطلبان آزمون قضاوت سازمان قضایی نیروهای مسلح ۱۳۹۸

پایگاه خبری اختبار- جزییات مراحل آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی منصب قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به گزارش اختبار، بنابر آنچه از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام شده است، فرایند آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی منصب قضاء در سازمان قضایی نیروهای مسلح که مراحل علمی را با موفقیت گذرانده و وارد مرحله سنجش شخصیت شده‌اند شامل دو مرحله می‌باشد که در مرحله اول از داوطلبان آزمون تستی به عمل آمد و در مرحله دوم مصاحبه حضوری انجام خواهد گرفت.

 هزینه شرکت در جلسه مبلغ یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان می‌باشد که به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه علمی‌کاربردی شهید قدوسی قوه قضاییه به آدرس www.ghodousi.ir انجام خواهد پذیرفت. (مندرج در اطلاعیه مربوط به راهنمای پرداخت اینترنتی)

ملاحظات:

عدم حضور غیر موجه در جلسات مربوط به هر یک از مراحل آزمون تستی و مصاحبه حضوری، به منزله انصراف است و تعویق یا تجدید زمان مصاحبه امکان پذیر نیست.

وجه پرداختی در هیچ صورتی ولو انصراف از شرکت در مراحل آزمون شخصیت مسترد نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه:

۱. فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی داوطلبان (جهت دانلود فرم به لینک اداره سنجش شخصیت، قسمت فرم‌ها مراجعه نمایید.)
۲. اصل شناسنامه و تصویر صفحه اول آن (درصورت داشتن توضیحات؛ تصاویر تمام صفحات آن).
۳. اصل و تصویر کارت ملی.
۴. پرینت پرداخت الکترونیکی (مبلغ یکصد هزارتومان)
۵. یک قطعه عکس ۴*۳ (پرسنلی جدید)
۶. تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا ریز نمرات

تمامی مدارک فوق باید در برگه‌های سایز A۴ تهیه شده باشد.

 نتایج سنجش شخصیت پس از پایان تمامی مصاحبه‌ها به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال خواهد شد. بنابراین لازم است داوطلبان از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری در این خصوص خودداری کنند.

محل مصاحبه:

تهران، تقاطع خیابان سمیه و خیابان حافظ، روبروی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه (معاونت منابع انسانی)، طبقه هشتم، اداره سنجش شخصیت. (کدپستی ۱۵۹۹۶۵۳۳۱۶)

 لینک مستقیم سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه:

www.qazahrm.ir

 کافی است با کلیک بر روی گزینه ادارات تابعه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، منوی اداره سنجش شخصیت را مشاهده نموده و از طریق جهت نمای راهنما وارد منوی اطلاعیه‌ها (اطلاعیه سنجش شخصیت، مراحل آزمون سنجش شخصیت و نحوه پرداخت هزینه شرکت در مصاحبه روانشناسی) و فرم‌ها (مشخصات کلی دواطلب) شده و از مندرجات آن مطلع شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا