آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد :

ثبت نام تکمیل ظرفیت مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ آغاز خواهد شد

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی و رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ، ششم مهر ماه آغاز خواهد شد .

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه درخصوص نحوه انتخاب رشته توسط داوطلبان گفت : داوطلبان  آزمون دکتری تخصصی متناسب با رشته امتحانی، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد متناسب با مجموعه امتحانی و همچنین داوطلبان رشته های با آزمون سراسری متناسب با گروه آزمایشی که در آن شرکت نموده اند ، می توانند با مراجعه به سامانه این معاونت به نشانی www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی به غیر از شهر تهران و مراکز استان  اقدام نمایند. در خصوص داوطلبان رشته های با آزمون سراسری در گروه علوم پزشکی ،  انتخاب شهر تهران و مراکز استان امکان پذیر می باشد .

وی در خصوص داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت گفت : کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ، دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی  و آزمون سراسری سازمان سنجش کشور مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت خواهند بود.

لازم به ذکر است جابه جایی محل قبولی پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه مورخ یکم مهر ماه آغاز شده است تا روز دوشنبه ششم مهر ماه ادامه خواهد داشت که این جابه جایی شامل استان تهران  و البرز نمی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا