۲۰ فروردین، آغاز ثبت‌نام آزمون فوق‌العاده مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱

نتایج آزمون ۱۴۰۰ تا پایان اسفند اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- حسن عبدلیان‌پور از آغاز ثبت‌نام آزمون «فوق‌العاده» مرکز وکلای قوه قضاییه در فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایرنا، نشست خبری رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه امروز یکشنبه برگزار شد.

حسن عبدلیان پور در این نشست با بیان اینکه اکنون ۳۰ هزار و ۶۷۲ وکیل از مرکز وکلای قوه قضاییه پروانه وکالت دارند گفت: در آزمون سال ۱۴۰۰، ۸۱ هزار و ۲۹۸ داوطلب شرکت کردند که از این میان هفت هزار و ۱۲نفر پذیرفته شدند و این مرکز تا قبل از پایان سال جاری به عنوان عیدی به داوطلبان نتایج نهایی آزمون وکالت را اعلام خواهد کرد.

وی درباره آزمون فوق‌العاده مرکز که در ۲۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، افزود: زمان ثبت نام این آزمون ۲۰ تا ۲۶ فروردین است و البته ممکن است مهلت ثبت نام با توجه به استقبال فارغ‌التحصیلان حقوق تمدید شود.

او همچنین با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۳۴۰ کارشناس عضو مرکز هستند، گفت: ۶۱ هزار و ۱۲۷داوطلب در آزمون کارشناسی امسال شرکت کردند و حدود پنج هزار نفر در آزمون قبول پذیرفته خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام اقا این چ با یه برای داوطلبها دراوردین چرا بلید دزمونها رو مراکز استان بگیرید فقط چرا تو شهرستانها نمیگیرید ما تا استان نزدیک کرین استان ۳ ساعت راه رفت ۳ ساعت برگشته من ۶ساعت تو راهم بخاطر یه ازمون این درست نیست هرکس تو شهرستان و شهر خودش بگیریدفردا ساعت ۵ باید بلند شم ایا ماشین گیر بیاد یانیاد با استرس هزینه خواب الودگی الحق که دور از النصافه لطفا رسیدگی کنید

  2. سلام عذرخواهی میکنم سوالی داشتم در مورد سن ممنون میشم دوستان پاسخ بدن
    چون قاعدتا برای آزمون اصلی در شهریور احتمالا شهریور ۷۹ به قبل می‌توانند ثبت نام کنند( طبق مشابهت احتمالی با اطلاعیه پارسال)
    در مورد این ثبت نام آزمون فوق العاده اردیبهشت ماه چطور؟
    یعنی میشه اردیبهشت ۷۹ به قبل؟؟ مثلا متولد مرداد ماه ۷۹ اجازه ثبت نام در این آزمون فوق العاده را نخواهد داشت؟

  3. تا میتونید وکیل چینی و بی سواد بگیرید تا ارزش کانون وکلا روز بروز بیشتر بشه. مردم خدا رو شکر با سواد و فهیم هستن و فرق پراید و بی ام و رو ‌میدونن

  4. وای به حال این جوانان عزیز که بواسطه سیاست های انتقام جویانه و غلط فرزند ناخلف حقوق(به نقل از پدر علم حقوق) منظور مشاوران ماده۱۸۷ که به تازگی نام خود را رفو کرده و برچسب وکلا را به خود چسبانده به باد سخره و بازی گرفته میشوند…چه ها شود این آش؟؟؟؟

  5. ان شاءالله با وجود و حضور آقای عبدلیان در مسند ریاست مرکز وکلا راه و مسیر برای وکلا ی کانون وکلا هموار شده تا زیر نظر مرکز وکلا ادامه خدمت کنند .

    مسولین محترم نهاد اسکودا هن قبول کنند که زیر نظر این یزرگوار ادامه مسیر را بدهند .
    و دست از لج و لجبازی برداشته و تمام امورات اسکودا را بدست آقای عبدلیان بسپارند و مطمن باشند آقای عبدلیان نظر مثبت در مورد ادامه خدمت آنها زیر سایه مرکز وکلا دارند

    پس فرصت را از دست ندهید تا همه درها بروی شما بسته نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا