۱۴ آیین نامۀ اجرائی قانون آیین دادرسی کیفری به قوۀ قضاییه ارسال شده است

عبدالعلی میرکوهی، معاون پارلمانی وزیر دادگستری اعلام کرد :

۱۴ آیین نامۀ اجرائی قانون آیین دادرسی کیفری برای بررسی به قوۀ قضاییه ارسال شده است

عبدالعلی میرکوهی با اشاره به تدوین ۱۴ آیین نامه از قانون جدید آیین دادرسی کیفری و ارسال آن به قوه قضاییه جهت بررسی های بیشتر، گفت: حدود ۳ تا ۴ آیین نامه از این قانون باقی مانده است که به زودی به دستگاه قضا ارسال می‌شود.

عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در خصوص آیین نامه های قانون آیین دادرسی کیفری گفت: ۱۴ آیین نامه از قانون جدید آیین دادرسی کیفری قبل از اجرای این قانون  تدوین شده و به قوه قضاییه جهت بررسی‌های بیشتر تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد، ۴ آیین نامه باقی مانده است که متن‌های آن نیز تهیه و تعیین شده است و پس از بررسی‌های نهایی به زودی به قوه قضاییه ارسال شده است.

میرکوهی با اشاره به ضرورت همکاری‌های بین دستگاهی در خصوص این آیین نامه‌ها گفت: برخی از این آیین نامه‌ها نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف دارد و باید از دستگاه‌های متعددی در این زمینه دعوت به همکاری صورت گیرد.

معاون پارلمانی وزیر دادگستری افزود: تعداد و اسامی دستگاه‌هایی که نیاز به همکاری آنها وجود دارد، طبق هر آیین نامه متفاوت است و تعداد دستگاه ها نیز متغیر است.

میرکوهی از اتمام کلی این آیین نامه ها خبر داد و عنوان کرد: با توجه به ابلاغ و اجرای آیین دادرسی کیفری، بخش عمده آیین نامه ها تدوین شده است و قوه قضاییه در حال بررسی آنها است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا