۱۰ درصد شرکت‌کنندگان در مرحله اول آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه پذیرفته شدند

جزییات مصاحبه علمی‌شفاهی ۱۸ دی اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه از پذیرفته شدن ده درصد داوطلبان مرحله اول این آزمون خبر داد.

به گزارش اختبار، رامتین قانع رییس کمیسیون مرکز کشوری وکلای قوه قضاییه گفت: قریب به ۱۰ درصد شرکت  کنندگان در آزمون حد نصاب لازم را کسب کرده اند و دعوت به مصاحبه خواهند شد.

وی در ویدئوی کوتاهی که در حساب اینستاگرام مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شده است همچنین اعلام کرد: پیش بینی می شود ۵۰ درصد از دعوت شدگان به مصاحبه موفق به اخذ پروانه کارآموزی از مرکز وکلای قوه قضاییه خواهند شد.

وی افزود: داوطلبانی که تقاضای بازنگری در نتیجه آزمون را دارند هم می توانند از طریق سایت اعلام نتایج اقدام کنند.

در ادامه در مورد نحوه برگزاری مصاحبه از داوطلبان پذیرفته شده در مرحله کتبی گفت: جهت انجام مصاحبه کشور به هفت منطقه تقسیم شده است شهرهای تعیین شده جهت انجام مصاحبه ها عبارتند از تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و همدان.

همچنین گفت: برای رعایت عدالت در مصاحبه، مرکز وکلا از ۴۰ تیم ثابت مصاحبه گر استفاده می کند، این تیم ها شامل قضات دادگستری، وکلای پیشکسوت، اساتید دانشگاه و روانشناسان خواهند بود، ضمنا در مناطق هفتگانه متخصصینی از همین مناطق به تیم های مصاحبه کننده اضافه خواهند شد.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۳ دیدگاه ها

  1. سلام دوستان من بعد چندسال تلاش تونستم مرحله اول و قبول بشم ولی برای مصاحبه خیلی استرس دارم لطفا اگر کسی تجربه ای داره منو راهنمایی کنه خیلی ممنونم

  2. بزرگواران وکلا قوه قضاییه امروز ۱۸دی است و ما همچنان منتظر بیان جزییان اعلام نتایج هستیم…. لطف بفرمایید و ما را از انتظار دراورید..ممنون

  3. سلام دوستان، از کجا بفهمیم قبول شدیم یعنی دقیقا توی کارنامه راجع به قبول شدن چی می نویسه؟ ممنون از پاسختون.

    1. اگر جزو قبولی های مرحله تستی باشین مینویسه: با توجه به نتیجه آزمون،لازم است از مورخه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ جهت حضور در مصاحبه به سایت مرکز مشاوران مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا