کتاب‌های دکتر شادی عظیم‌زاده

منبع پیشنهادی رتبه‌های برتر آزمون‌های حقوقی

تست حقوق جزا شادی عظیم زاده

درس حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی از دروس مهم و مواد امتحانی با اهمیت در دوره کارشناسی حقوق و آزمون‌های مشاغل حقوقی و تحصیلات تکمیلی (در گرایش‌های خاص) است.

بنابراین باید کتاب‌ها و منابع بسیار مفید و مخصوصاً کارآزموده و امتحان پس داده تهیه کرد. در این مطلب می خواهیم در مورد تألیفاتِ مؤلف توانمند حوزه حقوق جزا خانم دکتر شادی عظیم زاده سخن به میان آوریم و کتاب‌های ایشان را معرفی کنیم تا علاقه مندان به رشته حقوق و دانشجویان حقوق و داوطلبین آزمون‌­های حقوقی با دقت کافی کتاب‌ها و منابع مناسب خود را انتخاب و مطالعه کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهند.

کمک حافظه حقوق جزا

کتاب‌های کمک حافظه حقوق جزای عمومی و کمک حافظه حقوق جزای اختصاصی (در ۲ جلد) از جمله کتاب های ایشان است که در حوزه تخصصی خود یعنی حقوق جزا به رشته تحریر درآورده‌اند. شیوه تحریر کتاب بدین صورت است که مطالب به صورت خلاصه و موجز و مفید و به شکل نثر روان مطابق با سرفصل های دروس حقوق جزای عمومی ۱ و ۲ و ۳ و حقوق جزای اختصاصی ۱ و ۲ و ۳ دوره کارشناسی ذکر شده و از کتاب های حقوق جزای عمومی جناب استاد دکتر اردبیلی و زمینه حقوق جزای عمومی استاد فقید رضا نوربها و بایسته های حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی استاد دکتر ایرج گلدوزیان و کتاب های حقوق جزای اختصاصی دکتر میرمحمدصادقی و تقریرات درسی استاد دکتر علی آزمایش و دو جلد کتاب جرایم علیه اشخاص دکتر آقایی نیا (همگی کتاب های چاپ آخر و منطبق با قوانین اخیرالصدور) بسیار بهره برده شده است و در جای خود به نظرات اساتید گرانقدر فوق الاشعار اشاره شده است.

در ابتدای هر بحث مواد قانونی مرتبط با آن بحث گردآوری شده است تا خواننده را از مراجعه پیاپی به کتب قوانین بی نیاز کند و این امتیاز بسیار ارزشمندی برای چنین کتابی است. همچنین مطالب مباحث قانونی و حقوقی به شکل ترسیم نمودار و فلوچارت و الگوهای تصویری به خواننده منتقل می شود که به شدت در یادگیری نقش به سزایی داشته و موجبات انتقال به حافظه بلندمدت را فراهم می نماید. نویسنده در لا به لای مطالب و مباحث کتاب از نکات مهم برگرفته از پرسش های چهارگزینه ای سال های گذشته آزمون های حقوقی غافل نبوده و به خوبی خلا ارتباط مباحث با فهم پرسش های چهارگزینه ای را پر کرده است.

به طور کلی ویژگی های کتاب های کمک حافظه حقوق جزای عمومی و اختصاصی را می توان در موارد زیر خلاصه و شمارش نمود:

  • – خلاصه کافی و مفید از دروس؛
  • – طرح مبحث حقوقی به ترتیب مواد قانونی و سر فصل های قانون و سرفصل های آموزشی دانشگاه؛
  • – توصیف مباحث درسی در قالب نمودار که به فهم و تثبیت آن کمک شایانی می کند؛
  • – مقایسه و ترسیم مباحث در قالب جداول گوناگون جهت شناسایی ویژگی های هر کدام از مباحث درسی؛
  • – بیانی سلیس و روان و آوردن مثال به فراخور اهمیت مباحث حقوقی؛
  • – بعضاً طرح مباحث کاربردی و حل مسائل حقوقی واقعی؛
  • – بررسی قوانین خاص مورد توجه طراحان سؤالات آزمون های حقوقی؛
  • – ذکر مواد قانونی مرتبط با هر مبحث در ابتدای آن؛
  • – ذکر یا ارجاع و اشاره به مواد قانونی مرتبط در سایر قوانین و مقررات حاکم.

تست حقوق جزا شادی عظیم زاده

داوطلبین آزمون های حقوقی (چه آزمون های مشاغل حقوقی و چه آزمون های تحصیلات تکمیلی) در کنار کتاب های آموزشی و تشریح مباحث حقوقی جهت تثبیت مطالب در ذهن خود و محک زدن یادگیری و دانسته های خود همیشه نیاز به کتاب های مجموعه پرسش های چهارگزینه ای استاندارد و با پاسخ تشریحی دارند.

مؤلف محترم با نگارش کتاب مجموعه پرسش های چهار گزینه ای حقوق جزای عمومی و اختصاصی در دو جلد این نیاز مهم داوطلبین را پاسخ داده است و با گردآوری پرسش های چهارگزینه ای سنوات گذشته آزمون های حقوقی و طراحی پرسش های چهارگزینه ای استاندارد مناسب با مباحث حقوق جزا، کتاب کامل و مناسبی را ارائه داده است. در کتاب مجموعه پرسش های چهار گزینه ای حقوق جزای عمومی مؤلف تعداد ۱۵۱۱ پرسش چهارگزینه ای در قالب ۱۰ مبحث از مباحث حقوق جزای عمومی و همچنین در کتاب مجموعه پرسش های چهار گزینه ای حقوق جزای اختصاصی مؤلف تعداد ۱۸۹۲ پرسش چهارگزینه ای در قالب ۱۰ مبحث مختلف از مباحث حقوق جزای اختصاصی گردآوری کرده است و در انتهای هر مبحث پاسخ های تشریحی (به فراخور اهمیت پرسش و نیاز به تشریح نکات پرسش) ذکر شده است. شایان ذکر است که برگزیده ای از فیلم آموزشی حقوق جزای عمومی و اختصاصی در قالب لوح فشرده به همراه کتاب عرضه شده و در اختیار شما قرار می گیرد که ارزش بسیار بالایی داشته و به شیوه سمعی و بصری مطالب حقوق جزا به شما آموزش داده می شود.

شادی عظیم زاده

همچنین در نظر داشته باشید که برای تهیه این کتاب میتوانید به سایت "هوالوکیل" از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب (به شکل تخصصی فقط کتاب های حقوقی) مراجعه و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ارسال سریع به سراسر کشور

۱ روزه در تهران (پیک موتوری)

۳ روزه به سراسر کشور (پست پیشتاز)

https://www.hovalvakil.com

تلفن تماس : ۰۲۱۹۵۱۱۱۸۰۰

نویسنده:مصطفی مصلح تهرانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا جواب بدید برای جزای عمومی و اختصاصی همین کتاب شادی عظیم زادە کافیە یا باید میر محمد صادقی و اردبیلی هم بخونیم؟

  2. سلام

    فایل pdf کتاب های خانم شادی عظیم نژاد هست ؟
    اگر سایت های دیگه ای رو هم که فایل pdf کتاب های وکالت رو میفروشن رو میدونین بهم بگین.

  3. خانم دکتر از اساتید ما هستن بسیار خانم مهربان در عین حال مقتدر و با صلابت هستن کتاباشون هم عالین
    واقعا از منابع خوب ارشد و کانون و قضاوت و … هست کتاباشون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا