کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

برای ورود به سامانه دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کلیک کنید

نحوه رفع نقص کارت آزمون

بر اساس اطلاعیه روز ۲۴ اردیبهشت سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱. چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ انتخابی وی‌ که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (بینایی، شنوایی، و جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده شد، ضروری است از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است).

۲. در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «د‌» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به‌ ثبت‌نام انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح کنند.

لزوم دقت در درج معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس اطلاعات ثبت‌نام که توسط خود فرد انجام شده، درج گردیده است، لذا لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه و در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشد. درضمن براین اساس تاکید می شود داوطلبان عزیز نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را بعمل آورند. لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل ولو در حد ۲ تا ۵ صدم نمره نیز اقدام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    چرا نمیشه محل آزمون رو ویرایش کرد شاید یکی کار داشته باشه
    گرفتاری داشته باشه
    این چه وضعش آخه ؟ چرا سال های قبل بوده ولی الان نیست؟

  2. این چه وضعیه اخه ..هرچقدر سعی میکنم اطلاعاتم رو ویرایش کنم می‌نویسه خطایی رخ داده.چجوری پس اطلاعات رو ویرایش کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا