پذیرفته شدگان آزمون قضاوت ۹۴، در بهار ۹۵ به بخش گزینش معرفی خواهند شد

معاون منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد :

پذیرفته شدگان آزمون قضاوت ۹۴، در بهار ۹۵ به بخش گزینش معرفی خواهند شد

معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: ۸۰ هزار ضابط قضایی، آموزش های لازم را در زمینه قانون جدید آیین دادرسی کیفری فراگرفتند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا امینی روز سه شنبه در حاشیه مراسم استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علوم قضایی در جمع خبرنگاران افزود: پنح هزار پست خالی در قوه قضاییه وجود دارد، گفت: در بخش اداری، ۴۰ تا ۵۰ درصد پست های مصوب بلاتصدی است.

وی تصریح کرد: در برنامه پنجم توسعه قرار بود سالانه ۱۰ درصد کمبود پست ها جبران شود اما به علت کمبود اعتبار، همچنان مشکل داریم.

معاون منابع انسانی قوه قضاییه افزود: در برنامه ششم توسعه و در بخش قضایی و اداری، این موضوع پیش بینی شده اما امیدواریم اعتبارات لازم نیز در نظر گرفته شود.

وی همچنین به جذب قضات در قالب دو آزمون عمومی و اختصاصی اشاره کرد و گفت: ثبت نام آزمون عمومی اکنون در جریان است و در هشتم آبان ماه آزمون جذب عمومی انجام می شود.

امینی تصریح کرد: همچنین در دی سال جاری بخشی از افرادی که در آزمون عمومی اول شرکت کرده اند در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و فروردین و خرداد سال آینده مصاحبه علمی آنها انجام می شود.

امینی گفت: در پایان بهار ۹۵ پذیرفته شدگان آزمون ۹۴ را به بخش گزینش معرفی می کنیم و پس از تحقیقات برای کارآموزی به بخش آموزش برای یک دوره یکساله آموزش معرفی خواهند شد.

وی در مورد آزمون اختصاصی نیز تصریح کرد: جذب آزمون اختصاصی نیز در جریان است و در این زمینه برخی دانشجویان با معدل بالا از آزمون کتبی معاف شده و مستقیم وارد مصاحبه شفاهی می شوند.

امینی تصریح کرد: در طول سال چندین بار ثبت نام برای آزمون اختصاصی داریم و ثبت نام بعدی آبان سال جاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا