پذیرفته‌شدگان آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی منتظر رفع مشکل سامانه مدارک باشند

پایگاه خبری اختبار- پذیرفته‌شدگان مرحله تستی آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی امروز پیامکی دریافت کردند که در آن اعلام شده بود مشکل سامانه بارگذاری مدارک به زودی رفع می‌شود.

به گزارش اختبار آزمون صدور مجوز تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ روز ۲۴ آذر سال جاری برگزار و نتایج اولیه آن در ۱۲ بهمن منتشر شد.

همراه با اعلام نتایج آزمون، اعلام شد که پذیرفته‌شدگان از روز ۱۳ بهمن به مدت یک هفته فرصت دارند تا به همراه شناسه ثنا به تارنمای Azmoon.adliran.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی و پیگیری مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند.

با اینحال تلاش‌های داوطلبان برای ورود به این سامانه و بارگذاری مدارک خود ناموفق بود و باتوجه به تعطیلات روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن،‌ امکان پیگیری موضوع نیز وجود نداشت.

نهایتا امروز یکشنبه پیامکی برای پذیرفته‌شدگان ارسال و به آنها اعلام شد که مشکلات سامانه برطرف خواهد شد.

در این پیامک همچنین تاکید شده که بعد از رفع مشکل، برای بارگذاری مدارک اطلاع‌رسانی مجدد انجام می‌شود.

به این ترتیب پذیرفته‌شدگان فعلا باید منتظر رفع ایراد سامانه و اطلاعیه بعدی معاونت خدمات الکترونیک قضایی بمانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام
    من تمام مراحل را طی کردم مصاحبه هم قبول شدم فرمهای حفاظت اطلاعات را هم شهریور ۱۴۰۲ پر کردم تا قبل عید به سایت Azmoon.adliran.ir می رفتم نوشته بود درحال بررسی ، اما الان آن سایت را هم باز نمیکنه تا ببینم وضعیتم چیست ؟؟ حضوری هم به معاونت فن اوری مراجعه کردم با لا راه ندادند و جواب هم نمی دهند خواهشا اگر تلفنی یا سایتی یا آدرسی جهت پیگیری یا مشاهده جواب نهایی دارید لطفا اعلام کنید .
    ممنون .

  2. سلام
    خانم زنده دل بنده دفترخدمات قضایی تهران تهران پذیرفته شدم امابعدپیاپک جهت اطلاع رسانی تاریخ مصاحبه درتهران خبری نشد گفتندتماس پیگیرنداماهیچ خبری نیست ممنون میشم پاسخگوباشین

  3. باسلام سرکار خانم زنده دل
    خواهشمندم شما بعنوان صدای ما از معاونت خدمات الکترونیک قضایی سوال کنید دوره Icdl هفت گواهی مجزا دارد در حالیکه برای بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان امکان بارگزاری هر هفت مدرک را ندارند فقط یکی از گواهی ها (احتمالا آخرین دوره یعنی مدیریت فایل ها ) را بار گزاری کنند ممکن است با توجه به ضیق وقت این موضوع را استعلام بفرمایید سپاسگزار خواهیم شد

  4. خب با این اوضاع یعنی دوباره فرصت مجدد داده میشه برای بارگذاری مدارک یا اینکه آخرین مهلت تا ۱۹ بهمن ماهه؟ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا