وظایف رئیس اسکودا به نایب‌رئیس اول محول شد

پایگاه خبری اختبار- با گذشت ۵ روز از انتشار خبر استعفای مرتضی شهبازی‌نیا از ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) امروز روابط‌عمومی این نهاد با انتشار اطلاعیه‌ای این استعفا را به طور رسمی اطلاع‌رسانی کرد.

متن کامل اطلاعیه‌ای که از سوی روابط‌عمومی اسکودا انتشار یافته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اعلام معذوریت و استعفای جناب آقای دکتر شهبازی‌نیا از سمت ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، مطالبی را جهت استحضار به اطلاع عموم همکاران می‌رساند:

۱ـ اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند جناب آقای دکتر شهبازی‌نیا در مدت نزدیک به سه سال تصدی ریاست اتحادیه تقدیر و تشکر می‌نماید. بی‌تردید حضور آقای دکتر شهبازی‌نیا در کسوت ریاست اتحادیه، تحولات بسیار سازنده و مثبتی را در پیشبرد اهداف اتحادیه ایجاد نمود و گفتمان جدیدی را بر پایه عزتمندی و حفظ استقلال نهاد وکالت بنیان نهاد که به بازتعریف و شناساندن اتحادیه در سطح ملی و بین المللی منجر شد. نام این بزرگ‌مرد در تاریخ درخشان و پر افتخار نهاد وکالت و اتحادیه ماندگار و همیشگی خواهد بود. اطمینان داریم که ایشان همچنان در مسیر تعالی و نیل به اهداف عالیه، اتحادیه را یاری و همراهی خواهند نمود. برای جناب آقای دکتر شهبازی‌نیا و خانواده محترمشان که با بردباری، سختی ها و مشکلات را تحمل نمودند، سلامتی، سربلندی و سعادت مسألت می‌نماییم.

۲ـ بر اساس ماده ۲۳ اساسنامه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، کلیه وظایف و اختیارات رئیس اتحادیه تا زمان برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید به‌عهده نائب رئیس اول اتحادیه، آقای دکتر علی پزشکی محول گردید.

۳ـ به فضل الهی، اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران همچون گذشته، با تکیه بر یک‌صد سال تاریخ پرافتخار و درخشان نهاد وکالت و با بهره‌گیری از توانایی‌ها و تجربه‌های ارزشمند رؤسا و مدیران کانون‌های وکلای دادگستری ایران و بدنه نهاد وکالت، با عزم راسخ، به وظایف و رسالت مقدس خویش عمل خواهد نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. آیا اختبار به طور غیر رسمی دلایل استعفای آقای دکتر شهبازی نیا را می داند؟ اگر ممکن است مصاحبه ای با ایشان یا مطلعین انجام شود تا دلایل شفاف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا