واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به اعتراضات کارکنان قوه قضاییه: جای مطالبه‌گری در کف خیابان نیست

پایگاه خبری اختبار- رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به رد کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص قوه قضاییه در مجلس و اعتراضات کارکنان قوه قضائیه در روزهای اخیر گفت: نماینده ها حق دارند که هر طور صلاح کشور هست قانونگذاری کنند و ما نباید به تصمیمات مجلس اعتراض غیرقانونی داشته باشیم.

به گزارش اختبار به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی به طرح تعیین فوق العاده خاص قوه قضاییه که در هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی رد شد، اشاره کرد و گفت: نماینده ها حق دارند که هر طور صلاح کشور هست قانونگذاری کنند و ما نباید به تصمیمات مجلس اعتراض غیرقانونی داشته باشیم.

مظفری با تاکید بر اینکه باب مطالبه از طرق قانونی و منطقی باز است و نباید انتظارات غیر منطقی داشته باشیم، افزود: با علم بر اینکه بر نامناسب بودن سیستم پرداخت در دستگاه قضایی واقف هستیم، اما در هر حال فعلا مصوبه‌ای در این خصوص نداریم. هنوز به بن بست نرسیده‌ایم و برای رسیدن به خواسته نباید از هر مسیری اقدام کرد، چرا که دشمن به دنبال فروپاشی نظام از درون است بلکه باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن از مطالبه به حق مان در مسیر ناامنی علیه نظام و انقلاب استفاده کند.

وی مظفری با اشاره به اینکه دستگاه تبلیغاتی دشمن برای دامن زدن به مشکل معیشتی مردم همیشه در حال سیاه نمایی است، گفت: جای مطالبه‌گری در کف خیابان نیست و تردیدی نداریم که دشمن از این جریانات سوء استفاده می‌کند و ادامه این گونه اعتراضات به صلاح دستگاه قضایی نیست.

وی افزود: بودجه دستگاه قضایی از همان ابتدای انقلاب نیز پایین بوده است و نظام حقوق و دستمزد در قوه قضاییه نیازمند تغییرات جدی است و حقوق کارکنان باید ترمیم شود، اما این دلیل نمی‌شود که آب به آسیاب دشمن بریزیم و اسباب سوء استفاده آن‌ها شویم و دشمنان از طریق ما به اهداف خود برسند.

مظفری در پایان با تاکید بر اینکه ما سرباز فدایی انقلاب، نظام و امام زمان (عج) هستیم، از واکنش منطقی همکاران قضایی و اداری دیوان بعد از اعلام عدم تصویب طرح فوق‌العاده خاص قدردانی کرد و گفت: به دلیل تحریم ها و جنایت های اقتصادی آمریکا  وضعیت کنونی دولت به لحاظ بودجه مطلوب نیست و می‌خواهند از طریق فشارهای اقتصادی مردم ایران را تسلیم کنند، اما همان‌طور که در طول بیش از چهل سال گذشته تسلیم نشدیم از این به بعد هم دوام خواهیم آورد و تسلیم نمی‌شویم و در برابر تصمیمات قانونی دولت و مجلس شورای اسلامی تمکین می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. پس جاش کجاست؟ چند ساله میگیم حقوق کم هست انگار نه انگار تو این مملکت باید حقت رو به زور بگیری مثل معلمها

  2. الملک یبقی مع الکفرو لا یبقی مع الظلم

    جمهوری اسلامی دوستی داره یا همه با ما دشمنن
    سفره ها خالی و کوچک شدن
    بیکاری فقر و فحشا بیداد می کند
    اگر به فکر معیشت ای قوه نباشید عدالتی تو این کشور نمی ماند……

  3. برادر گرامی…
    ملت شام شب ندارند
    ملت از بدبختی دین گریز شده اند، این دشمن کجا هست که شما میبینید.
    مردم از فقر ارزوی مرگ میکنند.
    یه ازدواج ساده توی دل جوانان مونده، حرف از دشمن چی میزنید.

    ببینید حقوق خودت چقدره.
    ببینید ایا فرزند خودت مانند من که یه فوق لیسانس بیکارم، اونم بیکاره…
    دیگه بسه بسه بسه ….

  4. دشمن! دشمن! اگر این ملت دشمنی داشته باشد باید او را درون کشور بیابد، همانهایی که ایران با آن همه ثروت انسانی و طبیعی را به اینجا رسانده اند. لطفا جای تهدید به فکر حل مشکلات عدیده کارکنان قوه باشید آقایان!!!

  5. کاش بگین جای مطالبه گری کجاست!!!!

    نه توی محیط کاره , نه تو گروه دوستان , نه تو رسانه , نه تو خیابون , نه حتی توی درونی ترین بخش و اعماق وجود افراد فضایی برای مطالبه گری حداقلهای زندگی برای کسی قایل نیستید.

    آخه کجا رو فراهم کردید برای اعتراض به تصمیمات و فرامین یک شبه و یک جانبه تون, خودتون میبرید خودتون میدوزید و خودتون تن ملت میکنید, کاش کمی فقط کمی از بالای برج عاجتون بیان پایین تا چشمتون مشکلات که نه بدبختیهای مردم رو ببینه.

  6. شما اگر قصد دارید دشمن نظام رو از درون نپاشه پرداخت ها رو درست کنید. حتی به فکر دشمن هم هستین که یه وقت امتیازی نگیره اما فکر هموطنان خودتون نیستین‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا