هنوز برای برگزاری آزمون سردفتری به نتیجه قطعی نرسیده ایم

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد :

هنوز برای برگزاری آزمون سردفتری به نتیجه قطعی نرسیده ایم

نتایج بررسی تناسب جمعیتی و تعداد دفاتر اسناد رسمی ظرف دو ماه آینده اعلام می شود

تویسرکانی در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون سردفتری در سال جاری گفت: هنوز به نتیجه قطعی برای برگزاری آزمون سردفتری نرسیده‌ایم و این موضوع در مرحله بررسی‌های کارشناسی قرار دارد.

«احمد تویسرکانی، معاون رییس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت‌وگو با میزان در خصوص برگزاری آزمون سردفتری در سال جاری، اظهار کرد: در این خصوص نمی توان دقیق اعلام نظر کرد و هم اکنون در حال بررسی وضعیت جمعیتی و استقرار دفاتر هستیم.

معاون رییس قوه قضاییه به تکلیف قانونی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این رابطه اشاره کرد و گفت: از لحاظ قانونی باید تعداد دفاتر اسناد رسمی مبتنی بر تناسب جمعیتی باشد. به همین منظور اعلام برگزاری یا عدم برگزاری آزمون سردفتری بستگی به بررسی نهایی در رابطه با این تکلیف قانونی دارد.

وی تصریح کرد: به موجب قانون به ازای هر ۱۵ هزار نفر جمعیت باید یک دفترخانه رسمی وجود داشته باشد.

تویسرکانی در خصوص اعلام نتیجه نهایی بستگی تناسب جمعیتی و تعداد دفاتر اسناد رسمی هم گفت: ظرف دو ماه آینده وضعیت بین مراکز جمیعیت و استقرار دفاتر بررسی و نتیجه آن اعلام می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. با سلام ، لطفا نظر قطعی سازمان رو اعلام کنید چون اینطوری وقتی مشخص نیست آزمون هست یا نیست؟ خوب هیچ کس به خاطر امروز و فردا کردن با جدیت درس نخوانده فردا بخواند آزمون بگیرن یهو اون وقت باید چیکار کرد؟!!!!!!!

  2. سلام لطفا دررابطه با این تناقض گویی ها پاسخ درست وقانع کننده داده شود وقت مردم که بی ارزش نیست که هردمی از نی شما سازی برآید یکی خیلی رک ومردونه بگه این آزمون اصلا تشکیل میشه یا نه ؟ بیشترازاین سرکارنباشیم

  3. سلام، معلوم نیست امتحان سردفتری برگزار شه یا نه ولی اعلام قطعی برگزاری یا عدم برگزاری امسال باعث می‌شه کسانی که مثل من که میخواهند امتحان ارشد بدهند در اون آزمون متمرکز شوند ممنون میشیم اگه زودتر اعلام بشه. با تشکر

  4. با سلام الان دو ماه گذشته ولی باز مشخص نکردن آزمون هست یا نه اینطوری استرس زیادی وارد میشه…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا