نماینده مجلس: عده‌ ای فرصت‌طلب به دنبال تعویق کنکور هستند

پایگاه خبری اختبار- عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه هیچ راهکار جایگزینی در قبال برگزار نشدن کنکور ۹۹ وجود ندارد، گفت: نباید اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

به گزارش اختبار به نقل از خانه ملت، مهرداد ویس کرمی درباره مسئله تعویق کنکور سراسری، ارشد و دکتری، اظهار کرد: طرح چنین مسئله‌ای ناشی از یک نوع احساسی است و انتخاب گزینه «بدتر» از میان گزینه‌های بد و بدتر  است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که دم از تعویق یا تعلیق کنکور ۹۹ می‌زنند، هیچ راهکار جایگزینی برای ارائه ندارند، افزود: شیوع ویروس کرونا در اواخر شهریور و مهرماه مجددا در کنار سایر ویروس‌ها تشدید می‌شود لذا تأخیر کنکور هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید در این شرایط زندگی را متوقف کرد، گفت: می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک در بین داوطلبان و رعایت فاصله حدود ۱.۵ متر در حوزه‌های برگزاری آزمون، کنکور را برگزار کرد.

ویس کرمی افزود: برخی فرصت طلبان نیز در این میان با ایجاد کمپین‌هایی در فضایی مجازی به دنبال اعمال فشار بر تصمیم‌گیران و دست اندرکاران هستند، لذا نباید حق افرادی که وقت خود را صرف درس خواندن برای شرکت در کنکور کرده‌اند را سلب کرد و اسیر تصمیمات پوپولیستی شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برگزار نشدن کنکور، ورودی یک سال به دانشگاه‌های کشور دچار متوقف می‌شود و این مسئله برنامه دانشگاه‌ها، اساتید و به طور کلی حوزه آموزش عالی را دچار اخلال خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۳ دیدگاه ها

  1. واقعیت اینه که زور مافیای کنکور پشت این قضیه هست
    جون و روان داوطلبا هیچ وقت برای اینها مهم نبوده
    ولی در صورت برگزاری کنکورها در شرایط خطرناک پی عقباتش رو هم به تنتون بمالید

  2. ضمن عرض سلام
    با نهایت احترام در خصوص تغییر زمان کنکور دکتری و ارشد که یک عمل به دور از فکر بوده دیدگاه خود را بیان خواهم کرد
    با توجه به اینکه که کرونا قصد رفتن از هیچ کشوری ندارد و هر روز بخاطر بی توجهی افرادی افزایش پیدا می کند پس بدین منوال باید به جای تغییر زمان کنکور علاوه براینکه می شد در سه دوره زمانی مختلف در طول روز کنکور را برگزار کرد می توان در صورت زیاد بودن تعداد شرکت کننده ها در برخی از شهر ها در دو حوزه آزمون کنکور را برگزار کرد نه اینکه وقت گران مایه ی کسانی که خواهان تعیین سرنوشت هستند را تلف نمود باید بگویم کسی خواهان تغییر زمان کنکور هستند حتما درس نخوانده و می خواهند با این کار برای خود و خویشانشان وقت بخرند
    بسیار خوشحال می شدم که این عمل بی خردانه را انجام نمی دادید و وقت جوانان مملکت را تلف نمی کردید

    1. شما ادعای نگرانی برای وقت جوان ها رو داری در حالی که برای جونشون اینطور نیستید توقع دارید حرفتون باور شه

  3. از الان ی فاتحه دست جمعی برا همه امون میخونم چون بعد این همه درس خوندنو زحمت کشیدن نمیشه نیومد دل آدم راضی نمیشه فقط زیر برگه سوالا بی زحمت ننویسن موفق باشین بنویسن جون سالم بدرببرید ، ایشالا زنده بمونین ، خدا ، یا اصا خدا رحمتتون کنه ☹️😫😣

  4. کاش بدونم کی به این نماینده …رای داده ؟یکذره سواد وشعورم خوب اگه داشته باشید .جوون مردم واستون مهم نیست عین کودکستانیا فکر میکنید

  5. من شرکت نمی کنم تو ازمون دکتری حاضرم چند سال عقب بیفتم اما زنده وسالم باشم،به سازمان سنجش وهمدستاش هم میگم راهای سادهتری هم برای از بین بردن نخبه ها وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا