نشانی سایت ثبت نام و مهلت ویرایش اطلاعات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را خواهند داشت

پایگاه خبری اختبار-با گذشت دو روز از آغاز مهلت ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به‌نظر می‌رسد همچنان برخی داوطلبان در تکمیل فرایند ثبت‌نام خود با مشکل روبرو هستند.

به گزارش اختبار، ثبت‌نام آزمون سال ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه از روز گذشته در سایت مرکز سنجش دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://sanjesh.pnu.ac.ir/ آغاز شده است اما آنطور که برخی داوطلبان اظهار می‌کنند مشکلاتی مانند بروز خطا در میانه ثبت‌نام یا عدم ارائه پرینت ثبت‌نام رخ داده است که به‌نظر می‌رسد ناشی از ضعف زیرساختی وب‌سایت مربوطه باشد.

برخی دیگر از داوطلبان هنوز در حال جستجو برای نشانی سایت ثبت‌نام هستند و ثبت‌نام آزمون در سایت دانشگاه پیام نور باعث سردرگمی آنها شده است.

در همین حال رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در استوری حساب اینستاگرام خود از داوطلبان خواست تا زمان حل مشکل شکیبا باشند.

او همچنین در پاسخ کامنت‌های داوطلبان در صفحه شخصی خود اعلام کرد که امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان در نیمه دوم آبان فراهم خواهد شد و کسانی که در فرایند ثبت‌نام خود با خطا یا اشکالی مواجه شده‌اند در فرصت بعدی می‌توانند این اطلاعات را ویرایش کنند.

باتوجه به اینکه به نظر می‌رسد مشکلات سامانه ثبت‌نام در حال برطرف شدن است و مهلت ثبت‌نام نیز تا ۸ آبان ادامه دارد، به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روزهای آتی موکول کنند.

 

برای ورود به سامانه ثبت‌نام اینجا کلیک کنید

برای خواندن اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از ضوابط سهمیه ایثارگری در این آزمون اینجا کلیک کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۹۱ دیدگاه ها

  1. من و امثال من تازه چند روزه که فهمیدیم ثبت نام داره قوه قضاییه.!! از ۱۳ آبان هم هر کار کردیم یا سایت عکس رو بار گذاری نکرد یا شماره پرونده نفرستاد کاش یه جوری میشد که تا۲۰ ؟آبان تمدید میشد تا حق ماها ضایع نشه چوب کم کاری و ایرادات سایت شما رو ما ها خوردیم!!!!

  2. تکلیف ما چیه که تا الان نتونستیم به توسط این سایه خراب ثبت نام کنیم ؟؟ چرا باید به توسط سایت خراب پیام نور؟؟ سنجش مگه چشه؟؟

  3. اول سلام برادر…پس از کسر پول باید اخرین کد پرداخت رو که تو مرحله ثبت نام انجام میدی و میاد رو وارد فرم مرحله بعد وارد کنی تا شماره پرونده بیاد و بری برای تکمیل فرمهای بعدی ثبت نام.. ضمنا امروز هم ویرایش هست شاید ثبت نام هم انجام بشه

  4. سلام دوستان من دیشب تونستم ثبت نام کنم هنوز پولی که قبلا ازم کسر شده رو هواست
    کد دیر ارسال میشه تا اومدن کد صبر کنید با مرور گر موزیلا اقدام به پرداخت کردم و شماره پرونده را دریافت نموده و با کروم بقیه ثبت نام را انجام دادم

  5. سلام. من تا ساعت های پایانی مهلت تمدید هم اقدام به ثبت نام کردم اما موفق نشدم و قبل از خرید کارت حتی در همون ابتدا هیچ کدی برای من ارسال نشد. به من گفتن سایت مشکل داره و احتمالا مجدد تمدید بشه.. شما تایید میکنید؟

  6. اخرش بعد بارگذاری فایل ها هیچ حرکتی نمیکنه این چه وضعشه اقای جهرمی پول های داوطلب هارو پس بدین

  7. سلام
    از حساب من پول کم شده ولی شماره پرونده برای من اعلام نشده توی قسمت فراموشی شماره پرونده هم وقتی اطلاعات رو وارد می کنم اعلام می کنه مشکل در صجت اطلاعات . این یعنی چی .
    باید چیکار بکنم.

  8. از حساب من پول کم شده ولی شماره پرونده برای من اعلام نشده توی قسمت فراموشی شماره پرونده هم وقتی اطلاعات رو وارد می کنم اعلام می کنه مشکل در صجت اطلاعات .
    باید چیکار کرد ؟؟تکلیف ثبت نام چی میشه؟؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟

  9. با سلام چرا نمیشه ثبت نام کرد توی همون مرحله اول گیر کردم میگه کد پرداختی که به شماره موبایل شما ارسال شده وارد کنید ولی هیچ کدی به شمارم نمیاد که وارد کنم بره برا پرداخت و دریافت شماره پرونده . دوستان راه حلی بنظرتون میرسه؟

  10. از حساب من پول کم شده ولی شماره پرونده برای من اعلام نشده توی قسمت فراموشی شماره پرونده هم وقتی اطلاعات رو وارد می کنم اعلام می کنه مشکل در صجت اطلاعات .
    باید چیکار کرد ؟؟تکلیف ثبت نام چی میشه؟؟ چرا کسی پاسخگو نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا