نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا

همزمان با هفتم اسفند، جشن استقلال کانون وکلای دادگستری ایران

از نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا رونمایی شد

برای دریافت نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا اینجا کلیک کنید

برای ورود به سایت بانک اطلاعات حقوقی سعدا اینجا کلیک کنید

نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا در بردارنده اطلاعات جامع و کامل حقوقی و موضوعات مرتبط با آن نظیر بانک وکلا، مؤسسات حقوقی، قوانین و کنوانسیون ها، آراء وحدت رویه و نظریات مشورتی، اخبار حقوقی، اطلاعات دفاتر و مراجع حقوقی و قضائی، تازه های نشر و خدمات حقوقی رایگان می باشد. این بانک بر حسب شناخت و آگاهی از نیازهای متقابل هموطنان عزیز و جامعه حقوقی کشور از یکدیگر در راستای ارائه خدمات به وکلا و هموطنان عزیز طراحی شده است.

در نرم افزار سعدا برایگام نخست از بانک وکلا و مؤسسات حقوقی رونمایی شده است و دیگر بانک های اطلاعاتی نرم افزار در گام های دیگر با تاریخ های مشخص به انجام خواهد رسید.

اطلاعاتی از وکلا که در این بانک برای عموم نمایش داده خواهد شد عبارتند از: نام و مشخصات، عکس، شماره پروانه، سوابق علمی (مدارک علمی، نوشته ها و …)، حوزه فعالیت (امور حقوقی که وکیل به آنها تسلط بیشتری داشته و خواهان اعلام وکالت در این قبیل پرونده ها می باشد)، رزومه کاری (خلاصه ای از امتیازهای وکیل مانند تسلط بر زبان خارجی، گذراندن دوره های تخصصی و …)، راههای ارتباطی وکیل (شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، نمابر، پست الکترونیک، سایت، نشانی و …)

اطلاعات موسسه های حقوقی که در این بانک نمایش داده خواهد شد عبارتند از: نام موسسه، عکس، شماره ثبت و شناسه ملی، اطلاعاتی درباره موسسه، اعضا و مدیر عامل، حوزه فعالیت، تخصص های موسسه در هر یک از امور حقوقی، خدمات موسسه، راههای ارتباطی موسسه و …

شایان ذکر است که تمامی اطلاعات بالا به طور مستقیم از مخاطبان گرفته شده است و با رضایت کامل آنها نمایش داده خواهد شد. بنابراین اطلاعات وکلا و موسساتی که رضایت نداشته باشند در این بانک نمایش داده نخواهد شد. همچنین در صورت تمایل می توان تنها بخشی از اطلاعات یادشده را از طریق سامانه بانک نمایش داد و الزامی برای ارائه همه اطلاعات وجود ندارد.

این بانک در هر یک از دو گروه وکلا و موسسات حقوقی، دو نوع جستجوی ساده و پیشرفته را پیش بینی کرده است. جستجوی ساده مورد نیاز کاربرانی است که اطلاعات مختصری مانند نام وکیل یا موسسه مورد نظر خود را می دانند و از طریق آن می خواهند به دیگر اطلاعات آنها دسترسی پیدا کنند. در جستجوی ساده وکلا، از طریق وارد کردن نام یا شماره پروانه وکیل، و در جستجوی ساده موسسه ها، از راه وارد کردن نام یا شماره ثبت موسسه مورد نظر، می توان به اطلاعات کامل آنها دست پیدا کرد.

در جستجوی پیشرفته، گروه سعدا برای نخستین بار در ایران و در یک اقدام نوآورانه اما پر مشقت، تلاش کرده است گامی در تخصصی کردن امور حقوقی و ارائه گزینه بهتر به متقاضی امور حقوقی بردارد. در این جستجو فضایی برای کاربر فراهم شده است تا بدون پیش زمینه ی شناختی از وکیل یا موسسه حقوقی خاصی، با کمک این سامانه بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند و مشکل خود را مرتفع سازد. در واقع کاربران می توانند از راه وارد کردن اطلاعاتی نظیر استان محل زندگیشان، شهرستان، جنسیت وکیل، موضوع دعوای خود و … در میان وکلای سراسر کشور جستجو کرده و بر اساس اطلاعاتی که از قبل به این نرم افزار داده شده است، بهترین گزینه ممکن را انتخاب نماید. مشابه همین مورد اما با فیلدهای جستجوی متفاوت برای موسسات حقوقی نیز در نظر گرفته شده است. 

نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا از تاریخ ۷ اسفند ماه در اختیار هموطنان گرامی از طریق لینک سایت و مارکت های گوشی تلفن همراه ( در گام نخست اندرویدی) قرار گرفته است.

برای دریافت مستقیم نرم افزار بانک اطلاعات حقوقی سعدا بر روی تلفن همراه از تصویر پایین استفاده کنید:

http://chart.apis.google.com/chart?chs=170x170&cht=qr&chl=http://cafebazaar.ir/app/?id=com.rahavardnovin.Sada&choe=UTF-8&chld=Q|0

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا