نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افتتاح شد

ارسال کتاب ها به صورت رایگان انجام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه، ۳۰ دی ماه، با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز  (۳۰ دی ماه) در نشستی با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد،‌ رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و… نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را افتتاح و از سایت این نمایشگاه رونمایی کرد.

نمایشگاه کتاب تهران امسال به سبب محدودیت های کرونایی برای نخستین بار به صورت مجازی از اول تا ششم بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق وبسایت نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی www.tehranbookfair.ir برگزار می شود.

تخفیفات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

کتاب‌های بخش داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد،خریداران کتاب‌های خریداری‌شده از نمایشگاه را بدون هزینه پست دریافت می‌کنند.

امکان بازدید و خرید همزمان یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران فراهم شده است و بازدید ۲۴ساعته انجام می‌شود و فرآیند خرید و مشاهده کتاب‌ها در طول شبانه‌روز برقرار خواهد بود.

مطابق با روند سالهای گذشته، امسال نیز اعتبار خرید کتاب به صورت بن کتاب به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان و طلاب و … تعلق میگیرد و یارانۀ خرید کتاب به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد و نیاز به واریز وجه نیست.

جزییات کامل درباره ثبت نام بن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران را در ادامه ببینید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. لطفاً این نمایشگاه را دائمى کنیدو با توجه به هزینه کمترى که براى عرضه مستقیم کتاب براى ناشران ایجاد میکند تخفیف آنرا افزایش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا