نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۳۹۹

داوطلبان برای دریافت کارنامه از سایت سنجش باید شماره پرونده یا شماره داوطلبی خود را وارد کنند

پایگاه خبری اختبار- برخی داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ به علت فراموش کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود نتوانسته اند کارنامه خود را دریافت کنند.

داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه برای دریافت کارنامه خود از سایت سنجش به دو طریق می توانند اقدام کنند، یا باید شماره پرونده به همراه شماره شناسنامه خود را وارد کنند و یا با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه کارنامه خودشان را دریافت کنند.

برای دریافت کارنامه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ از سایت سنجش اینجا کلیک کنید

برخی از داوطلبان آزمون که شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اند برای دریافت کارنامه از سایت سنجش دچار مشکل شده اند.

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.request.sanjesh.org شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را بازیابی کنند.

به این منظور داوطلبان باید با مراجعه به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش، پس از عضویت در سامانه با انتخاب آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه عنوان درخواست را «دریافت شماره پرونده یا داوطلبی» انتخاب کنند تا فرم مربوط به بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی برایشان نمایش داده شود.

پس از تکمیل فرم در صورت صحت و مطابقت اطلاعات وارد شده با اطلاعات موجود در پایگاه داده آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، بلافاصله شماره پرونده و شماره داوطلبی داوطلب به او اعلام می شود.

بخش ویژه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه را از اینجا دنبال کنید

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. باسلام .بنده در ازمون وکالت اسکودای ۱۴۰۰ ثبت نام کردم امااشتباهی بجای دکمه ی چاپ خروج رو زدم راهنمایی کنید چطوری شماره داوطلبیمو بازیابی کنم؟ تمام مراحل در سایت سنجش رو هم رفتم اما مرحله اخر بازیابی شماره داوطلبی نمیاد

  2. وکالت علاوه بر پروانه نیاز به فرا گیری مهارت های دیگه ای هم داره فرقی نداره کجا یا کی هستی ، تخم مرغ و سیب زمینی وقتی توی اب جوش میندازی یکی سفت و یکی شل میشه مهم اینه تو از چی ساخته شده …
    با ارزوی موفقیت در ادامه مسیر

  3. درود

    الان سه ساله وکیل هستم و پول تمدید پروانه وکالتم رو از فروش محصول خرمای باغ پدر بزرگم تامین میکنم.
    توی شهرستان ما با جمعیت خیلی کم الان ۴۰ نفر وکیل فعال هستند که اکثریتشون مثل من ، کم کار هستند.

    1. با سلام، ظاهرا این شغل با شما سازگار نیست، دولت و جامعه هم که نمیتونن به خاطر کسب درامد هزینه کنن و…
      شما هم که درامد ندارین، به نظر بهتره پروانه را تودیع کنین و ضرر ندین و کاری که منفعت نداره انجام ندید، نیروهای جدید میان اونا هم اگر در کار درامد نداشتن میتونن ….
      یه سوپرمارکت، بنگاه املاک و.. چطر درامد ندارد،مشتری ندارد، رقبا و…
      ترک شغل انجام می دهد؟؟
      مگر مشاغل مختلف جامعه انخصار صورت گرفته،قطعا در بازار رقابت افرادی که توان دارند می مانند این یک اصل تجارت بین المللی و یک اصل حقوقی جهانی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا