نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۴ اعلام شد

نتایج مصاحبه علمی بخشی از داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت ۱۳۹۴ اعلام شد

نتایج اعلام شده مربوط به داوطلبان مصاحبه شده از اول تا ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ می باشد

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نتایج مصاحبه علمی ۱۹۱ نفر از داوطلبان دانشگاهی آزمون جذب عمومی قضاوت ۱۳۹۴ که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ تا ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ در مصاحبه شرکت کرده‌اند را اعلام کرد.

بنا بر اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی که از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ لغایت ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، به شرح جداول ذیل می باشد.

نتایج مصاحبه علمی سایر داوطلبان دانشگاهی در نوبت‌های بعدی در پرتال جامع معاونت منابع اسانی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است اعلام نتایج مصاحبه‌های علمی کلیه داوطلبان حوزوی جذب عمومی ۱۳۹۴ در یک نوبت و در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی :

این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد، در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود؛ شرکت خواهند نمود و به این منظور مقتضی است نسبت به واریز هزینه شرکت در آزمون مزبور به میزان ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره حساب ۴۱۵۰۱۶۰۹۰۳۰۰۷ با شناسه واریز ۲۶۰۱۷۰۲ نزد بانک ملی ایران به نام موسسه علمی کاربردی شهید قدوسی (قوه قضاییه) اقدام نمایند و در زمان مراجعه با در دست داشتن کارت شناسایی ملی و اصل فیش پرداختی در آزمون مزبور شرکت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۸ دیدگاه ها

  1. سلام میشه لطفا بگین اونایی که قبول شدن برای تست شخصیت ایا براشون پیام اومده  یا نه برای من هنوز پیام نیومده خیلی نگرانم

    1. سلام منم ۱۲ اردیبهشت مصاحبه داشتم هنوز پیام نیومده شاید بعد اینکه همه اعلام شد تست شخصیتو بگیرن

       

       

  2. من با اینکه مدنیم عالیه ولی موقع مصاحبه به مشکل برخوردم، دادرسی کیفری هم سخت گرفتن و خیلی ریز شده بودن رو متن قوانین، مثلا تفاوت منع خروج و عدم خروج چیه، جزا عمومی و اختصاصی خوب بود، به نظر من یک نکته مسلم اینه که تو مصاحبه از هرکی بیشتر خوششون بیاد بیشتر اذیت میکنن و اونو خیلی طولش میدن.

    از میزان مجازات نپرسیدن و به نظرم هم میزان مجازات پرسیدن هم بی معنیه چون کلا نمیشه حفظ کرد.فقط یک مورد پرسیدن که انفصال دایم٬ مجازات چه جرمی میتونه باشه.

    تو تعزیرات مثلا از من پرسیدن که تفاوت اختلاس و تصرف غیرقانونی چیست بامثال

    تدلیس در نکاح یعنی چه و آیا به غیر از زوجین از ناحیه اشخاص ثالث هم قابل ارتکاب هستش

    اخذ پورسانت چیست و تفاوتش با ارتشا چیه

    تفاوت جعل با تزویر چیه و الی آخر

    به نظر من اگر کسی میخواد که تعزیرات رو خوب جواب بده، باید علاوه بر سه جلدی دکتر میرمحمدصادقی محشای دکتر گلدوزیان بخش تعزیرات رو هم بخونه. من با اینکه کتابای دکتر میرمحمدصادقی رو فول بودم ولی بازم بعضی جاها مشکل داشتم. در کل شکر خدا قبول شدم و در نهایت اینو میگم که اگه امیدتون فقط به خدا باشه، مطمئنا موفق میشین، دست خدا رو بگیرین تا قله هارو فتح کنین موفق باشید.

  3. تعداد سوالات بستگی به مصاحبه گر داره ، هر چه قدر بخواد میپرسه تا سطح سواد داوطلب رو بسنجه ، ممکنه از یکی ۵تا بپرسه از یکی ۳تا بستگی به داوطلب داره تا خودشو زود بشناسونو یا دیر ،البته اینم بگم جوابارو با قاطعیت بگین مبادا به شک بیفتین و جوابی که گفتین   رو پس بگیرید،قاطع 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا