نتایج مرحله انتخاب رشته مجدد آزمون دکتری ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج مرحله انتخاب رشته مجدد آزمون دکتری ۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی

برای دیدن نتیجه به نشانی www.azmoon.com مراجعه کنید

دکتر علوی فاضل به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت : آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت محل های جدید در مقطع دکترای تخصصی شرکت کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.علوی فاضل در ادامه گفت :پذیرفته شدگان می توانند از روز شنبه با مراجعه به واحدهای پذیرفته شده ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش در ادامه افزود: برای ثبت نام، پذیرفته شدگان میبایست کارت ملی و کپی آن ، شناسنامه و کپی آن ، ۶ قطعه عکس ۴×۳ ، برای برادران مشمول ۱۲ قطعه عکس و اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که اگر داوطلبی هم در انتخاب اولیه و هم در انتخاب مجدد پذیرفته شده باشد، می تواند هرکدام را که علاقمند است اتنخاب کند، گفت: کلیه پذیرفته شدگانی که در هر دو مرحله انتخاب رشته قبول شده اند، می توانند هرکدام از رشته محلهای مورد نظر را با توجه به علاقمندی انتخاب کنند.

علوی فاضل در پایان گفت : الگوی انتخاب مجدد امسال بر اساس رعایت عدالت آموزشی و بومی گزینی طراحی شده است که باعث ایجاد رضایت بیشتر پذیرفته شدگان شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا