نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. این آزمون در در سه روز ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شده بود و در مجموع ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ کلیک کنید

در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد آنها در جلسه آزمون حاضر شده‌اند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها می‌باشد، از عصر روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است.

داوطلبان می‌توانند از روز ‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۵ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۸، برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری می‌باشد) نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام نمایند. بدیهی است پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

تذکر مهم:

چنانچه متقاضیی در ردیف پذیرفته‌شدگان این آزمون قرار بگیرد، و تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود نگردد قبولی وی باطل خواهد شد. لذا چنانچه به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا تاریخ فوق نمی‌دهید لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۷/۱۰ درخواست انصراف از گزینش در رشته های انتخابی را به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی (به روش الکترونیکی که در زیر توضیح داده می شود) به سازمان سنجش ارسال نمایید تا از گزینش نهایی حذف شوید. بدیهی است به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد و تمامی تبعات آن متوجه شخص متقاضی خواهد بود. لازم به تاکید است متقاضیانی که در دوره روزانه در آزمون سال ۱۳۹۹ پذیرفته شوند حق شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا