نتایج آزمون وکالت ۹۷ اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد

دکتر شهبازی نیا، رییس اسکودا:

نتایج آزمون وکالت ۹۷ اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد

کلید سوالات طی دو یا سه روز آینده منتشر خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- دکتر شهبازی نیا، رییس اسکودا به عنوان برگزار کننده آزمون وکالت ۹۷ از اعلام نتایج این آزمون در اوایل بهمن ماه جاری خبر داد.

مرتضی شهبازی نیا در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تاریخ اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۷، اظهار کرد: نتیجه آزمون اوایل بهمن ماه اعلام می‌شود و تاریخ دقیق آن با تعامل اسکودا و سازمان سنجش کشور مشخص می‌شود.

رییس اسکودا با اشاره به اینکه اخیرا تعداد آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان سنجش کشور زیاد بوده است، عنوان کرد: نتایج آزمون‌ها با توجه به این شرایط باید اعلام شود.

وی در رابطه با تاریخ دقیق انتشار پاسخنامه رسمی سوالات آزمون وکالت ۹۷ نیز، تصریح کرد: کلید سوالات طی دو یا سه روز آینده از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد. 

شهبازی نیا با اشاره به اجلاس یکروزه روسای کانون های وکلا و هیئت رییسه اسکودا که روز گذشته – ۶ دی ماه- در بوشهر برگزار شد در رابطه با محوریت موضوعات مورد بررسی در این نشست مشترک، بیان کرد: در این جلسه ۳ موضوع مورد بحث قرار گرفت. یک موضوع در رابطه با اصلاح مقررات وکالت، طرح های مطرح در مجلس شورای اسلامی و طرح پیشنهادی کانون‌های وکلا بود. 

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، اضافه کرد: موضوع مورد بحث دیگر در رابطه با لایحه شورای عالی استان ها در مورد اداری بودن دفاتر برخی از مشاغل از جمله وکلا، پزشکان، رسانه ها و … بود که تصمیم گیری شد تا چطور انجام شود.

وی، گفت: همچنین در رابطه با مبلغ ۸۰۰ هزار تومانی که در قوانین بودجه برای پرداخت وکلا به قوه قضاییه جهت تمدید پروانه وکالت پیش بینی شده است با توجه به اینکه از نظر نهاد وکالت اعطای چنین وجهی موجبی ندارد و فشاری برای وکلا علی الخصوص وکلای جوان محسوب می شود نیز مذاکره و تصمیم گیری شد.

 آزمون وکالت ۹۷ نهم آذر ماه به صورت هماهنگ در ۲۵ مرکز استان برگزار شد و در مجموع ۷۳۶۱۶ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۳۴۶۰۴ نفر زن و ۳۹۰۱۲ نفر بودند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۹ دیدگاه ها

  1. بعد از گذشت یکماه یادتان آمد کلید را منتشر نمایید؟!
    هفتاد هزار نفر چشم انتظارند آقای محترم!
    حالا می گویید نتایج قرار است دو ماه پس از آزمون اعلام شود که همینم برایمان مبهم است آیا مجددا زیر حرفتان میزنید یا خیر!! هیچ آزمونی امسال شرکت نکردم جز کانون ولی غافل از اینکه اسکودا هم حالو روز ما را درک نخواهد کرد!!

  2. شــک نکن …

    ناگشودنی ترین گـــره ها
    به دست پروردگار مهربان
    باز میشود…

    تنها توکل کنید و صبـــــــــــــــــر داشته باشید…

  3. به نظر میاد اسکودا با این رویه که پیش گرفته باعث میشه طرح اموزش و وکالت تصویب بشه از اقای شهبازی نیا انتظار داشتیم که حامی داوطلبان باشه

  4. مطمئن باشید اوایل بهمن هم نتایج رو اعلام نمیکنن. و حداقل تا اواسط بهمن هیچ نتیجه‌ایی اعلام نمیشه.

  5. شما از کجا درد جوان ها را متوجه می شوید !!!
    پشت کنکور، یک سال انتظار و هزاران گرفتاری، حالا دو ماه هم بعد آزمون الافیم.
    در حالی که اگر بخواهید ۲۰ روزه میتوانید اعلام کنید !!!

  6. به نظر میرسه آزمون سردفتری امسال میخواد اثر خودش را رو آزمون وکالت هم بزاره!!!

  7. سلام و ادب خدمت مدیر محترم سایت اختبار
    واقعا تاخیر در اعلام نتایج هیج توجیهی جز بی توجهی مسولین نداره لطفا پیگیری کنید نتایج زودتر اعلام شود
    متشکرم

  8. امید داشتیم که جناب شهبازی نیا حداقل کارهای که در طول این دوران از اسکودا قابل انتقاد بوده وایرادات ان کاملا مشهود میباشد را رفع نماید ولی افسوس در ایران چیزی که معنا نداره امیده انگار هر کسی میاد فقط اسم عوض میشه ولی در عمل همان روش است حلال بریم تا بهمن ماه بدا به این سرنوشت سازیها

  9. .یک دقیقه بعد از آزمون میتونن کلید سوالاتُ اعلام کنن دلیلش چیه که یک ماه طول میکشه.سوالاتی که طراح جوابشو میدونسته و کلیدش مشخصه . احتمالا این آزمون سرنوشتی شبیهه آزمون سردفتری پیدا میکنه

  10. با سلام
    دستگاههای علامت خوان سنجش تو یه روز تمام پاسخنامه ها میخونند و یه روزهم رتبه ها مشخص میشه.این دوماه ازروز آزمون تا اعلام نتایج بدعت جدیدی هست که تابه حال درروند اعلام نتایج کانون سابقه نداشته است.تبریک میگم اسکووودا

  11. سلام به نظر بنده سوال ۴۸ مربوط به پاداش هییت مدیره با جابجا بودن عدد ۶ و۳ ایراد داره و ۲ پاسخ صحیح دارد جناب طراح سوال و تهییه کننده کلید باید این ایراد رو در نظر بگیره

  12. این همه تاخیر برای اعلام نتایج توجیهی ندارد! نتایج آزمون قضاوت و آزمون ارشد حدود یکماه بعد از آزمون اعلام شد . متاسفانه برخوردهای سلیقه ای و غیر حرفه ای اسکودا تمامی ندارد.
    همچنین بعد از برگزاری آزمون ، در همانروز یا روز بعد میتونن کلید رسمی رو تو سایت سنجش بذارن نه با تاخیر یک ماهه!!

  13. بابا شورش رو درآوردید دیگه…
    خودتون گفتید دی ماه حالا شد بهمن !!!
    اما خوبه که با این کارا افتضاح وکالت ۹۷ تکمیل میشه.
    موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا