نتایج آزمون دکتری ۹۲ دانشگاه آزاد شنبه ۱۶ شهریور اعلام خواهد شد

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی  ۱۴ شهریور و
نتایج آزمون دکتری ۹۲ روز شنبه ۱۶ شهریور اعلام خواهد شد 

اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پنج شنبه ۱۴ شهریور و نتایج کنکور دکتری این دانشگاه شنبه ۱۶ شهریور ماه منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ۱۴ شهریور از طریق سامانه www.azmoon.com اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این آزمون ۶۲۵ هزار داوطلب در ۱۱۲ مجموعه امتحانی و ۳ هزار و ۲۳۹ رشته محل شرکت کردند که از این تعداد ۷۰ هزار نفر پذیرفته می شوند.

رئیس مرکز آزمون در خصوص نسبت جنسیتی پذیرفته‌شدگان گفت: ۴۴ درصد از پذیرفته‌شدگان زن و ۵۶ درصد مرد هستند.

وی درباره ۱۴ رشته گروه آزمایشی هنر خاطر نشان کرد: داوطلبانی که حد نصاب نمره کتبی را در این مرحله کسب کرده اند، برای آزمون مرحله دوم دعوت خواهند شد که آزمون های این مرحله به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

اقبالی افزود: جزئیات بیشتر آزمون مرحله دوم رشته های گروه آزمایشی هنر در روز شنبه ۱۶ شهریور اعلام می شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون پذیرفته‌شدگان می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ شهریور به واحدهای دانشگاهی مراجعه و ثبت نام قطعی در واحد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون دکتری نیز شنبه اعلام می شود، افزود: در مقطع دکترا ۶۵ هزار داوطلب در ۱۷۶ رشته با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد دو هزار نفر در دوره با آزمون و ۵۰۰ نفر در دوره بدون آزمون پذیرفته شده اند.

رئیس مرکز آزمون درباره نسبت جنسیتی پذیرفته شدگان گفت: در این دوره ۳۹ درصد از قبول‌شدگان زن و ۶۱ درصد مرد هستند.

به گفته اقبالی پذیرفته شدگان باید در روز دوشنبه ۱۸ شهریور به واحدهای دانشگاهی پذیرفته‌شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا