مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز نگرانی از تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴ اعلا کرد :

مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۴ واکنش نشان داد و گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان و قرار شد که نامه‌نگاری‌هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد.

عبدالله سمامی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به این راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج آزمون وکالت در تاریخ ۱۵ بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه سنجش آزمونی مانند آزمون وکالت حداقل یک یا دو روز طول می‌کشد و دو ماه زمان برای اعلام نتایج آن هیچ توجیهی ندارد، گفت: به نظرم اتحادیه کانون‌ها باید پاسخگو باشد و ایراد کار را اعلام کند؛ زیرا داوطلبان استرس دارند.

سمامی با تاکید بر اینکه اتحادیه کانون‌ها باید هر پاسخی را که برای این موضوع دارد اعلام کند تا افکار عمومی در جریان قرار گیرد، گفت: ضمن احترام به فرمایشات آقای کشاورز، به نظرم سازمان سنجش با هر حجم کاری قادر است آزمون‌های کشور را برگزار و نتایج را هم اعلام کند؛ لذا مشخص است که دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت ایراد دارد و دیر اعلام شدن کلید سئوالات آزمون نیز پاسخ روشنی به این امر است.

وی ادامه داد: به دنبال مقصر در این موضوع نیستم، بلکه بحث مهم پاسخگویی است و باید پاسخ درستی به شرکت‌کننده ها و خانواده های‌شان داده شود.

سمامی افزود: در جلسه امروز مراتب اعتراضم را نسبت به این موضوع اعلام کردم و قرار شد نامه نگاری هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد تا مشخص شود که دلیل دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت چیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۶ دیدگاه ها

  1. گوش اگر گوش تو و ناله اگرناله ی من….

    انچه ک بجایی نرسدفریاداست…کاش اسکودا بره زیرنظر دولت .دولتم بیشترازاینا ب فکرملته پذیرش وکالتم بودجه وردیف حقوقی نمیخواد بخدا پذیرشوبیشترمیکنه هوای ملت و بیشتر داره

     

  2. سلام از همه چیز گذشتم تا این امتحان رو بدم عطایش رو به لقایش میبخشم

  3. باسلام خدمت همه دوستای خودم

    منم ازچن روزدیگه امتحانای ارشدم شروع میشه وتاامروز جزمطلب اندک چیزی نتونستم بخونم چون حواسم پی نتایج بود حالا بااین برنامه های پیش اومده کاری نمیتونیم بکنیم الا خودخوری

    بقول دوست عزیزمون "داغون داغون" همه بریم پی کاروزندگیمون نتایج هم بالاخره میاد

    من خودم جزو اون دسته هایی هستم که امیدم به قبولیه نفراخر بودنه پس نگین چقدخونسرده

    براهمتون دعامیکنم ایشالا که خبرای عالی بشنوین همتون

    التماس دعا………………………یاعلی

  4. خب منکه متاهل نیستم شاغل هم نیستم

    دانشجوهم نیستم ارشدو دکترام نمیخوام شرکت کنم

    چ کنم؟

    مردم تا ۱۵بهمن

  5. خیلی خیلی متشکریم اقای بازرس ولی اگه قراره نامه نگاری ها تا فروردین طول بکشه ما به همون ۱۵بهمن قانع هستیم 

  6. با عرض سلام خدمت همگی دوستان..

    جا داره در این فرصت تشکر کنم از مسئول و بانی این وبسایت خوب..بنده تقریبا ۵ سال هست که از اخبارها و مطالب مفید این وبسایت استفاده می کنم و بنابراین وظیفه دارم تشکر و قدردانی خودم رو اعلام دارم از جناب آقای هوشیار و دیگر همکارانشان..امیدوارم به همین گونه راه خود را ادامه دهید و اینگونه کمک کنید به حقوق و حقوقدانان و حقوق خوانان گرامی کشورمان..من دو پیام جهت انعکاس در انظار عموم در مورد ازمون وکالت فرستادم که حقیقتا خودم هم با اینکه حقیقت مطالب رو گفته بودم اما از چیدمان کلماتم راضی نبودم و دعا می کردم این دو پیامم انعکاس پیدا نکنه که خدا رو شکر همین گونه هم شد..

    دوستان عزیز شرکت کننده در آزمون وکالت ۹۴، من چندین بار تجربه شرکت در آزمون وکالت رو داشته ام و امسال هم این تجربه را پشت سر گذاشتم..نتایج دیر یا زود اعلام خواهد شد و این روزهای سخت هم سپری خواهد شد..شما عزیزان خواه و ناخواه دو گروه خواهید شد..گروه اول کسانی اند که در این آزمون قبول می شوند و شیرینی قبولی، تلخی این روزها را از ذهنشان می زداید..گروه دوم که دعا می کنم هیچ کدم از ما در این گروه نباشیم متاسفانه در این آزمون قبول نخواهند شد..این گروه بعد از عدم قبولی متوجه این موضوع مهم خواهند شد که نه تنها قبول نشده اند بلکه روزها یا ماه های زیادی از ۶ آذز ۹۴ به بعد را با غرق شدن در حواشی ها از دست داده اند.

    دوستان عزیزم،اگر دانشجوی ارشد یا دکتری هستید تا زمان اعلام نتایج ذهن خود را معطوف درس و دانشگاه کنید تا از درس و هم کلاسی ها عقب نمانید…اگر متاهل هستید ذهن خود و وقت خود را معطوف همسر و خانواده خود کنید..اگر شاغل هستید مشغول حرفه خود بشید..اگر برای آزمون ارشد یا دکتری می خواهید آماده شوید وقت خود را غنیمت شمرده و خودتان را برای این آزمون ها آماده کنید..

    جواب ها خواهد آمد، دیر یا زود، اما خواهد آمد..

    من حقیر که برادر شما هستم حتی بعد از آزمون وکالت سراغ جواب سوالات نرفتم و الان هم یک هفته است که گه گاهی به کامنت های شما عزیزان سر میزنم و آنها را می خوانم..

    عرایض فوق، حاصل ۴ سال شرکت متوالی در آزمون وکالت است.. این تجارب را یک روزه به دست نیاوردم..من شما رو دوست دارم و به همین جهت این مطالب رو گفتم..شکایاتتان جای خود، تظلم خواهی هایتان به جای خود اما به فکر عمر و روح و روان و جسم و خانواده هایتان هم باشید..

    برای بنده هم دعا کنید..خیلی از شماها سال اولتون هست که در آزمون وکالت امتحان میدهید..حالا جای خود را به من و امثال من بدهید تا ببینید ما از سر چه گذرانده ایم..

    فقط شما عزیزان را قسم میدهم به خدای متعال، بعد از قبولی و رسیدن به مسئولیت های عالی، این روزهایتان یادتان نرود..

    اساتیدی که کتاب هایشان را بارها و بارها خوانده اید یادتان نرود..ما مدیون اساتیدی چون جناب پروفسور کاتوزیان، جناب دکتر میر محم صادقی، جناب دکتر اسکینی، جناب دکتر خالقی، جناب دکتر شمس، جناب دکتر ابوالحسن محمدی،جناب دکتر شب خیز و همه اساتیدی هستیم که برای ما و جامعه حقوق زحمت کشیده اند.

    …………………….برای شادی روح شادروان جناب پروفسور کاتوزیان صلواتی بفرستید…………………………………..

    ………………………………………………………خدانگهدار……………………………………………………..

  7. واقعا متاسفم, من کسی هستم که از شغل دولتی که داشتم سال گدشنه استعفا دادم و یکسال خونه نشین شدم تا ازمون وکالت بدم ولی یک عده افراد که خودشونو مسول میدونن واقعا نمی فهمن که داوطلبان با چه شرایطی شرکت می کنن مگه برگذاری یک ازمون با این کمیت چه فرایندیست که الان نمیدونن چیکار کنن… خدایا مثل همیشه به تو پناه می برم و از تو یاری می خواهم.

  8. با سلام .آفرین به غیرت و شرافت حضرتعالی .پس کانون های دیگه چرا اعتراض نمیکنن .

  9. این ظلم نیس که داره بهتون میشه لطفه تا با انصاف به حقتون برسه به نظ ر من تا بهمن صبر کنید بعدش دادو حوار کنید هر سال وکالت و زودتر جواب میدادن امسال قصاوت جلو افتاده 

  10. کاش تقلبی در کار نباشه.خدایا خودت کمکمون کن

    از اقای سمامی بخاطر پیگیری متشکرم.

    انشاالله هر کی تلاش کرده نتیجه تلاشش رو میگیره

  11. با سلام و تشکر

    ۱-من تو این فکرم که واقعا جواب سوالاتو نمیدونن و سوال طرح کردن و حالا دنبال کلید میگردن؟؟؟؟

    ۲-تا کی میخوان این بی برنامه بودن و سر حرف نموندن رو پیش ببرن؟؟؟؟

    ۳-والله آزمونهای قلم چی فک کنم بهتر باشه ، امروز آزمون میدی فردا برو نتیجتو بگیر….

  12. دوستان عزیزم.

    فقط تنهاراهی ک میتونه سکوت وبشکنه وصدامونوب گوش مسولیین برسونه ۲۰:۳۰هست همه تماس بگیرین وازحقتون دفاع کنید.وبگیداخه کجای انصافه۶۸هزارشرکت کننده اماکمتراز۳هزارپذیرش دارن چراهمون ظرفیت چندسال پیشه!!اینم ی نمونه از بی عدالتیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا