مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز نگرانی از تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴ اعلا کرد :

مکاتبه کانون وکلای مرکز با اسکودا در مورد تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۴ واکنش نشان داد و گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان و قرار شد که نامه‌نگاری‌هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد.

عبدالله سمامی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به این راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج آزمون وکالت در تاریخ ۱۵ بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه سنجش آزمونی مانند آزمون وکالت حداقل یک یا دو روز طول می‌کشد و دو ماه زمان برای اعلام نتایج آن هیچ توجیهی ندارد، گفت: به نظرم اتحادیه کانون‌ها باید پاسخگو باشد و ایراد کار را اعلام کند؛ زیرا داوطلبان استرس دارند.

سمامی با تاکید بر اینکه اتحادیه کانون‌ها باید هر پاسخی را که برای این موضوع دارد اعلام کند تا افکار عمومی در جریان قرار گیرد، گفت: ضمن احترام به فرمایشات آقای کشاورز، به نظرم سازمان سنجش با هر حجم کاری قادر است آزمون‌های کشور را برگزار و نتایج را هم اعلام کند؛ لذا مشخص است که دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت ایراد دارد و دیر اعلام شدن کلید سئوالات آزمون نیز پاسخ روشنی به این امر است.

وی ادامه داد: به دنبال مقصر در این موضوع نیستم، بلکه بحث مهم پاسخگویی است و باید پاسخ درستی به شرکت‌کننده ها و خانواده های‌شان داده شود.

سمامی افزود: در جلسه امروز مراتب اعتراضم را نسبت به این موضوع اعلام کردم و قرار شد نامه نگاری هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد تا مشخص شود که دلیل دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت چیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۶ دیدگاه ها

  1. واقعا این امتحان واسه اونهایی که هم وقت صرف کردن و هم هزینه خیلی مهمه و امیدوارم نتایج واقعا عادلانه و از روی عدالت و بدون هیچ قصد و غرضی  باشه. آقای کشاورز  پانزدهم دیماه هم گذشت خسته نباشید خدا قوت….

  2. سلام و احترام به حضور تمامی دوستان عزیز و محترم

    جناب آقای کشاورز در مصاحبه شون ، در رابطه با پیگیری آقای دکتر سمامی ، آرزو کرده اند که این پیگیری ؛ ناشی از اثرات انتخابات نزدیک و پیش روی کانون مرکز نباشد!

    اینم برای خودش حرفیه ها !

     

  3. باسلام وخداقوت خدمت بازرس محترم 

    قراربود ک نامه بنویس واسه اسکودا فک کنم پشیمون شدن اگ ممکنه نهایتاتا۱۵بهمن نامه روب دست اقای کشاورزبرسونید.ک نهایتا….تاعید جواب بدن .اول خوشحال شدیم ک کسی هست بخاطررضای خداپیگیرمیشه اما نمیدونم چرادیگ خبری نشد.بخدااین فارغ التحصیلا بیکارن فشار روشون هست 

  4. با عرض سلام اونهایی که  برا این امتحان وکالت زحمت زیادکشیدن میدونن که هر روز به اندازه یک سال میگذره خودشون تو این موقعیت نیستن تا ما رو درک کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا