مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

تا این مرحله بیش از 409 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد 1400 ثبت نام کرده اند

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پس از یکبار تمدید به پایان رسید با این حال بر اساس اطلاعیه ای که سازمان سنجش کشور منتشر کرده است جاماندگان می توانند در مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان در آزمون ثبت نام کنند.

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

بر اساس اطلاعیه ای که سازمان سنجش آموزش کشور منتشر کرده است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از روز یکشنبه پنجم تا روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در سایت سنجش مهلت دارند.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در این اطلاعیه همچنین اعلام شده است که جاماندگان از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ می توانند در مهلت تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی، در آزمون ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ابتدا از ۱۶ تا ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ تعیین شده بود که تا بیست و ششم همین ماه تمدید شد.

 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند اطلاعات ثبت نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ لغایت ۹۹/۰۹/۲۶) در این آزمون ثبت نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۸ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس بوده است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۹/۱۱/۰۵ لغایت ۹۹/۱۱/۰۸) بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۴ دیدگاه ها

  1. سلام.. لطفا ثبت نام کنکور ارشد رو تمدید کنید.. تو همین اسفند ماه.. لطفا.. ۱سال دیگه از زندگی و تحصیل میافتیم.. خواهشمندم تمدید کنید.. حداقل کسانی که بخاطر یه سری مشکلات نتونستن ثبت نام کنند.. بتونن شرکت کنند.. لطفا لطفا لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا