مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون قضاوت ۹۹؛ جذب اختصاصی ۱۵ شهریور، جذب عمومی ۱۶ شهریور

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از تعیین مهلت مجدد برای آزمون قضاوت سال ۹۹ (جذب عمومی و اختصاصی) خبر داد. بر این اساس جاماندگان از ثبت‌نام جذب اختصاصی از روز ۱۵ تا ۱۷ شهریور و متقاضیان جذب عمومی از روز ۱۶ تا ۱۹ شهریور می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش اختبار، ثبت‌نام در جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ قبلاً در تیرماه انجام شده و به پایان رسیده بود اما با توجه به تعیین مهلت مجدد، جاماندگان از ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹ (به آدرس: jazb10.qazahrm.ir) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت‌نام در مهلت مقرر اقدام کنند.

داوطلبان توجه داشته باشند که جذب اختصاصی تنها به داوطلبانی با شرایط خاص اختصاص دارد و سایر داوطلبان باید در جذب عمومی که ثبت‌نام مجدد آن از فردا آغاز می‌شود شرکت کنند.

برای خواندن جزییات دقیق و شرایط داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۹۹ کلیک کنید

همچنین کسانی که در مهلت مقرر قبلی موفق به ثبت‌نام در جذب عمومی آزمون قضاوت (دانشگاهیان و حوزویان) نشده‌اند، می‌توانند از روز ۱۶ تا ۱۹ شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام‌ اقدام کنند. آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند هم می‌توانند تا تاریخ مندرج، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه هزینه ثبت‌نام قابل استرداد نیست و نیز با توجه به محدودیت شدید در جذب زنان به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از خرید کارت اعتبار، آگهی ثبت نام را به دقت مطالعه کنند.

برای مطالعه آگهی جذب عمومی آزمون قضاوت ۹۹ کلیک کنید

زمان برگزاری مرحله تستی آزمون قضاوت (جذب عمومی) ۲ آبان ۱۳۹۹ است و قبول‌شدگان مرحله تستی در روز ۲۱ آذر در آزمون تشریحی قضاوت ۹۹ شرکت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا