مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون قضاوت ۹۷ اعلام شد

داوطلبان از ۴ تا ۷ شهریور برای ثبت‌نام فرصت دارند

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از تعیین مهلتی دوباره برای ثبت نام در آزمون قضاوت ۹۷ خبر داد.

اخبار آزمون قضاوت ۹۷

به گزارش اختبار، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو اطلاعیه ثبت‌نام آزمون قضاوت سال ۱۳۹۷، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء سال ۹۷ می‌رساند:

 به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۷/۰۵/۰۹ لغایت ۹۷/۰۵/۱۵) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند از تاریخ ۹۷/۰۶/۰۴ لغایت ۹۷/۰۶/۰۷  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

برای خواندن آگهی آزمون قضاوت ۹۷ کلیک کنید

آزمون قضاوت امسال در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ برگزار خواهد شد داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و وقت بخیر
    ببخشید در صورت داشتن معافیت تحصیلی (حوزوی) و قبولی در آزمون قضاوت، آیا امکان گذارندن خدمت سربازی در دستگاه قضایی وجود دارد؟ چون تا جایی که مطالعه کردم این امکان ظاهرا برای فارغ التحصیلان دانشکده علوم قضایی که متعهد به ده سال خدمت در قوه قضائیه باشند وجود دارد، اما به وجود چنین امکانی برای پذیرفته شدگان آزمون قضاوت از میان طلاب و دانشجویان اشاره ای نشده بود که دو سال از خدمتشان به عنوان سنوات سربازی محسوب گردد.
    ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید.

  2. با سلام خدمت دوستان عزیز عرضم به حضور مبارک شما برسونم که ثبت نام کردن در این آزمون ها به نظر من فایده ای ندارد چون افراد ی چون من قبول میشم و در مراحل بعدی رد میکنند دوستی را سراغ دارم که بالای ده مرتبه قبول میشه و در مرحله آخر ردش میکنن اگه به شما بگویم که با سوادتر از دوستم در علم حقوق پیدا نمیشه شاید باورتون نشه در چنین جایی به نظر من ثبت نام کردن فقط پول از دست دادن هست اون هم در این گرونی و بیکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا