مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ قضاوت ۱۳۹۵

تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۵

ثبت نام داوطلبان از اول تا چهارم شهریورماه امکان پذیر است

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد بنا بر درخواست های انجام شده مهلت جدیدی برای ثبت نام داوطلبان آزمون قضاوت ۹۵ در نظر گرفته است.

مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۵  از روز دوشنبه مورخ 1395/06/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1395/06/04 تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، پیرو اطلاعیه ثبت ­نام آزمون تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۵ و با عنایت به مراجعات و درخواست­ های مکرر متقاضیان، به‌ اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضی‌ ثبت­‌‌نام‌ و شرکت‌ در این آزمون‌ که کارت اعتباری را خریداری ولی موفق به ثبت ­نام نشده ­اند یا به هر دلیل دیگر نتوانسته ­اند نسبت به ثبت ­نام در آزمون اقدام نمایند، می‌رساند مهلت مجددی از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ برای ثبت­ نام تعیین شده است.

براین اساس داوطلبان می­ توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در این خصوص اقدام نمایند. لازم به ذکر است مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.

برای مطالعه اطلاعیه ثبت نام آزمون قضاوت ۱۳۹۵ اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. دوستان لطفا پاسخگو باشید….

    میخواستم بپرسم کسانی که ۲۲ سال تمام نیستن ( در روز ازمون و اعلام نتایج ازمون تستی هم ۲۲ تمام نخواهند بود)…  میتونن ثبت نام کنن؟

    و اینکه من این ترم درسم تموم شده اما هنوز معدلم تایید نشده ….با این وضع میتونم ثبت نام کنم؟

    پیشاپیش ممنونم ازتون

  2. اگه قبول شدید،خدتون رو برای رویارویی با تیغ برنده دادسرای انتظامی آماده کنید که در صورتی که حتی اسم کوچیکتون زیر برگه های یادتون بره،میان

    1. آزمون به صورت دو مرحله ­ای (تستی و تشریحی) است. تاریخ برگزاری آزمون تستی روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۷/۹ و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۸ خواهد بود

  3. با سلام 
    منظورشون از اعطای مهلت مجدد اینه که فقط افرادی که قبلا کارت رو خریدن و به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشدن میتونن ثبت نام کنن؟ یا مجددا ثبت نام و فروش کارت از طریق سازمان سنجش امکان پذیر میشه؟
    با تشکر از پاسختون 

  4. ای وای قوه به شدت قاضی کم داره ها !!!!! دوستان بجنبید که از تو وکالت چیزی در نمیاد ….فعلا که نون تو قضاوت ، فوقش پروانه میگیری سالی ۱ پرونده هم برات نمیاد

    1. نخیر

      اصلا اینطوری نیست.درسته که قوه قضائیه با کمبود قاضی مواجهه ولی تقاضا هم برای تصدی این پست کمتر از وکالته چون هم دردسرش بیشتره هم حقوقش به نسبت وکالت حرفه ای کمتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا