مهلت ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ از ۳ تا ۵ اسفند ۱۳۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد :

مهلت ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ از ۳ تا ۵ اسفند ۱۳۹۴

پایگاه خبری اختبار – دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت جدید برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تعیین مهلت جدید شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ گفت: داوطلبان در روزهای ۳ تا ۵ اسفند می توانند در آزمون ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵، افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه می توانند برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده است که این افراد در روزهای سوم تا پنجم با مطالعه دفترچه راهنما، در صورت واجد شرایط بودن بتوانند با تکمیل فرم تقاضانامه در این آزمون شرکت کنند.

توکلی یادآور شد: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای ۱۶ تا ۲۵ آذرماه انجام شده است و تاکنون ۷۰۰ هزار و ۶۵ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: ۳۶۶ هزار و ۴۸۵ نفر زن و ۳۳۳ هزار و ۵۸۰ نفر مرد در این آزمون شرکت کرده اند. آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ اردیبهشت ۱۶ و ۱۷ ردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا