تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ تا پایان هفته جاری (۱۲ آذز) خبر داد.

به گزارش اختبار مهلت ثبت نام درآزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۱ که پیش از این تا ۸ آذر برای متقاضیان فراهم بود به مدت ۴ روز دیگر ( تا ۱۲ آذر) تمدید شد.

جهت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی از لینک زیر اقدام کنید:

ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۱۴۰۱

اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام درآزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ بدینوسیله به اطلاع متقاضیان می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تا این تاریخ (۰۸/۰۹/۱۴۰۰) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های صادر شده و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    لطفا یک خبر از تعداد ثبت کنندگان پروانه موسسات داوری و میانجیگری هم منتشر بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا