مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۳۹۴ تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۳۹۴ تمدید شد

پایگاه خبری اختبار – مهلت ثبت نام در آزمو سردفتری ازدواج ۱۳۹۴ که قبلا تا روز ۳۰ آذر اعلام شده بود تا روز دوشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۴ تمدید شد.

این آزمون برای پذیرش سردفتر رسمی ازدواج از میان آقایان روز جمعه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای ثبت نام به نشانی www.modiriat.org مراجعه کنند.

آزمون سردفتری ازدواج آخرین بار ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۷ خردادماه ۱۳۹۰ با حضور ۵ هزار و ۶۵۶ شرکت کننده از سراسر کشور در تهران برگزار شده است.

برای خواندن آگهی ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج ۱۳۹۴ و اطلاع از اعلام نیاز استان های مختلف کشور اینجا کلیک کنید.

برای خواندن نظامنامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق مصوب ۱۳۷۸ رئیس قوه قضائیه با اصلاحات ۱۳۸۰ اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام نتایج ازمون کی میان یه خبرشنیدم که برای کسانی که قبول شدن پیامک اومده این صحت داره یانه

  2. سلام وخسته نباشید اگر امکان دارد برای ما که از شهرستان برای آزمون می بایستی به تهران برویم می خواستم ببینم از ترمینال آزادی تا پل کالج مترو باید استفاده کنیم یا از بی آرتی استفاده کنیم . ممنون از جواب شما

  3. با سلام خدمت برگزار کنندگان آزمون سوالی که برای ابهام داره اینه که طرف رشته تحصیلیش حقوق باشه و کارشناسی ارشد هم داشته باشه ثبت نام بکنه در آزمون شرکت بکنه نمره کتبی رو بیاره اما اینکه ملاک تشخیص  سازمان ثبت باشه و به طرف بگه شما ردی صلاحیت نداری چون ریش نداری ته ریش زدی خیلی سخته …برا یکی از دوستان پیش اومده واقعا بروید تجدید نظر فرمایید خواهشا

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا