مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ تمدید شد

داوطلبان تا ۱۲ مرداد برای انتخاب رشته فرصت دارند

پایگاه خبری اختبار– مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه ۱۲ مرداد تمدید شد.

به گزارش اختبار به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، می ­توانند تاساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با استفاده از کد دسترسی۷ رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش ، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهای انتخابی خود اقدام کنند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند می­ توانند رشته/محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/ محل انتخابی درج کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه https://azmoon.org قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می ­شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا