معرفی کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی

منبع آزمون سردفتری و آنچه سردفتران جوان باید بدانند

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی گردآوری سیاوش هوشیار جهت آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط تشکیلات دفاتر اسناد رسمی با آخرین تغییرات و الحاقات مناسب آزمون، مصاحبه و اختبار سردفتری اسناد رسمی تدوین شده است. این کتاب از آنجا که قوانین و مقررات این حوزه تغییر زیاد داشته اند برای سردفتران و دفتریاران به ویژه کارآموزان سردفتری بسیار مفید می‌باشد.

محشای منقح دفاتر اسناد رسمی علاوه برا ارائه مواد قوانین و مقررات دفاتر اسناد رسمی به حاشیه نویسی دقیق قوانین مرتبط، آرای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، نظریات مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه و بخشنامه های ثبتی مرتبط پرداخته است. از ویژگی بارز این اثر بروز بودن کلیه قوانین و مقررات که اخیرا تغییراتی داشته اند، می‌باشد. ویژگی مهم دیگر آن ارائه تطبیق با مواد قانونی مرتبط به صورت زیر نویس که خواننده بدون نیاز به مراجعه این مواد، به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

کتاب حاضر توسط تیم تخصصی تدوین و گردآوری قوانین و مقررات، با آخرین تغییرات و الحاقات گردآوری و تنقیح شده است. مباحث تنقیحی مربوط به دفاتر اسناد رسمی شاید همیشه در حاشیه یا زیر سایه مباحث حقوق ثبت قرار گرفته است. در این کتاب سعی شده، به طور مستقل و خاص و با محوریت دفاتر اسناد رسمی به بحث پرداخته شود.

منبع آزمون سردفتری اسناد رسمی

قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران با آخرین اصلاحات و آیین نامه آن مصوب ۱۴۰۰/۱/۱۰ یکی از مواد مهم آزمونی، آزمون جذب سردفتر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌باشد. کتاب محشای منقح سردفتران اسناد رسمی مباحث این ماده امتحانی آزمون سردفتری را پوشش می‌دهد.

منبع اختبار و مصاحبه سردفتری اسناد رسمی

هرچند همچنان اطلاعیه نحوه جذب پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون سردفتری ۱۴۰۱ توسط سازمان ثبت اسناد و املاک منتشر نشده است. اما با توجه به آخرین آزمون برگزار شده، آشنایی به قوانین و مقررات تشکیلات دفاتر اسناد رسمی همراه با نظریات مشورتی و بخشنامه های ثبتی مرتبط اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر مرحله جذب پذیرفته شدگان کتبی آزمون، اطلاع از این قوانین و مقررات برای دوران کارآموزی سردفتری اسناد رسمی مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

کتب مناسب آمادگی جذب و مصاحبه سردفتری

مناسب سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی

کتاب حاضر به طور مستقل و با محوریت دفاتر اسناد رسمی با آخرین تغییرات و الحاقات حاشیه نویسی شده است. همچنین در سال های اخیر تغییرات در قوانین و مقررات سردفتران اسناد رسمی وجود داشته که این کتاب از این نظر بروز و دقیق تدوین شده است. در نتیجه این کتاب برای سردفتران و دفتریاران شاغل در دفاتر اسناد رسمی نیز مفید خواهد بود.

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی هوشیار

جهت سفارش کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی نوشته سیاوش هوشیار از طریق لینک زیر اقدام کنید.

همچنین می‌توانید با شماره‌تلفن ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید.

سفارش کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا