معاونت آموزش قوه قضاییه: تغییری در تاریخ برگزاری آزمون نخواهیم داشت

معاونت آموزش قوه قضاییه در گفتگو با رادیو حقوق:

آزمون تشریحی در جمعه مورخ ۲۰ دی ماه ۹۲ برگزار خواهد شد
و تغییری در تاریخ برگزاری آزمون نخواهیم داشت

معاونت آموزش قوه قضاییه در گفتگو با رادیو حقوق فرمودند: آزمون تشریحی در جمعه مورخ ۲۰ دی ماه ۹۲ برگزار خواهد شد و تغییری در تاریخ برگزاری آزمون نخواهیم داشت. پذیرش به تعداد ۳۶۴۳ نفر است که ما از ۳۱۱۶ نفر دانشگاهی و ۴۸۴ نفر حوزوی دعوت به عمل آوردیم.

ایشان در ادامه به پرسش خبرنگار رادیو حقوق مبنی بر اینکه مرحله تشریحی آزمون قضاوت چند نفر قبول هستند فرمودند: هنوز مشخص نشده است. ظرفیت را اداره کارگزینی مشخص میکند و البته وضعیت داوطلبان که باید در حد نصاب باشند نیز مهم است. ایشان در پاسخ به پرسش خبرنگار رادیو حقوق مبنی بر اینکه سهمیه عوض شده است یا مانند سال های گذشته فرمودند: سهمیه مانند سال های گذشته است و طبق قانون. استخدام از ۸۰۰ نفر است که البته ریزش هم دارد. هم جذب اختصاصی وجود دارد و هم جذب عمومی. ۱۵۰۰ نفر نیز با مصاحبه جذب خواهند شد.

معاونت آموزش قوه قضاییه در ارتباط با اجازه آوردن قانون در جلسه امتحان فرمودند: مشکلی وجود نخواهد داشت و می‌توانند از قانون استفاده کنند. ایشان در ارتباط با ملاک قبولی در آزمون تشریحی اضافه کردند: هنوز چیزی بطور دقیق مشخص نشده است ولی بستگی به سطح داوطلب نیز دارد. ایشان در ادامه در ارتباط با اینکه نمره مرحله اول و دوم در آزمون تشریحی جمع خواهد شد یا خیر، فرمودند: این مورد نیز بعد از آزمون تشریحی قضاوت روشن خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا