مصوبات بیست و یکمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

مصوبات بیست و یکمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

همایش بیست و یکم اتحادیه سراسری کانون های وکلای داگستتری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری استان مرکزی ، در شهر اراک از روز سه شنبه/۸ه ۱۳۹۲/۸/۷ آغاز و در عصر روز چهار شنبه  ۱۳۹۲/۸/۸ به کار خود پایان داد. موضوعات و مصوبات همایش مذکیور ، حسب دستور کار به شرح زیر می باشد:

۱- انتخاب هیات رییسه اتحادیه – پس از اخذ رای  آقای بهمن کشاورز به عنوان رییس اتحادیه ، آقایان عبدالصمد دولاح و دکتر حسن فرهودی نیا به عنوان نواب رییس ، آقایان غلامرضا ریاضی و کیومرث سپهری به عنوان بازرسین انتخاب شدند.

۲-طرح ضرورت اصلاح اساسنامه و آیین کار اسکودا – پس از بحث وبررسی های لازم ، ضرورت اصلاح اساسنامه مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد کارگروهی جهت بررسی اساسنامه و موارد اصلاح آن تشکیل و نسبت به بررسی موضوع مذکور اقدام و نتیجه را به  اسکودا ارائه دهد.

۳- اتخاذ تصمیم  در خصوص شرکت یا عدم شرکت مجدد کارآموزان وکالت از سال ۱۳۹۳ به بعد – پس از بحث وبررسی و استماع نظرات موافق و مخالف ، عدم امکان شرکت مجدد کارآموزان در ازمون ورودی وکالت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

۴-بحث و بررسی پیرامون اختصاص شناسه ملی به اشخاص حقوقی با هدف ایجاد رویه واحد در کانون های وکلای داگستری – پس از طرح موضوع و استماع نظرات موافق و مخالف ، کارگروهی جهت بررسی موضوع  تشکیل و مقرر شد پس از بررسی های لازم نتیجه را طی یک ماه به اسکودا اعلام نماید.

دستور ۵- بحث و بررسی پیرامون مبنای قانونی پرداخت مبلغ ۴ درصد صندوق حمایت –  پس از بحث و طرح سوالات حضار و پاسخگویی توسط اعضای محترم هیات مدیره صندوق حمایت وکلا ، مقرر شد به روال موجود عمل شود و تغییری در آن حاصل نشود.

در پایان جلسه  قطعنامه  تنظیمی قرائت و به سمع و تصویب حضار رسید و متعاقبا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی کانون محترم استان مرکزی در برگزاری و میزبانی  شایسته همایش بیست و یکم،  مقرر شد همایش آتی در اردیبهشت ماه سال  ۱۳۹۳ در شهر مقدس مشهد و به میزبانی کانون محترم خراسان  برگزار گردد.

 
 
 
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا