مجموعه‌کتاب‌های حقوق مدنی تالیف صمد شورچه

معرفی و دانلود بخشی از مجموعه‌کتاب‌های حقوق مدنی تالیف صمد شورچه

صمد شورچه، حقوقدان و دانشجوی دوره دکتری حقوق خصوصی، درباره اهمیت درس حقوق مدنی در آزمون‌های حقوقی می‌گوید:

درس حقوق مدنی مهمترین درس در تمام آزمون‌های حقوقی از قبیل وکالت، قضاوت و سردفتری می‌باشد که می‌تواند عامل موفقیت دانش‌آموختگان حقوق، در تمام آزمون‌های حقوقی باشد.

با توجه به تدریس چندین ساله‌ی این درس در دانشگاه‌های مختلف، تحقیقات به عمل آمده و شرکت در همایش‌های دانشگاهی و با عنایت به استقبال دانشجویان و داوطلبان حقوقی، این نتیجه حاصل گردید که خیلی از داوطلبان برای فراگیری آن دچار مشکل بوده و متأسفانه به منبعی جامع و مناسب، دسترسی نداشته و بعضاً درگیر تشتُّت منابع می‌شوند.

در مجموعه‌ی کتاب‌های حقوق مدنی تالیف صمد شورچه، که مهمترین ویژگی آنها شرح سلیس و روان و بیان به زبانی ساده می‌باشد، سعی بر آن شده که جامعیت در کنار اختصار بنشیند و مطالب به نحوی تدوین شود که نظم منطقی آن به سردرگمی بدل نشود.

مطالعه‌ی این کتاب‌ها به دانشجویان و علی‌الخصوص داوطلبان شرکت در آزمون‌های تخصصی حقوقی مانند آزمون‌های کارشناسی ارشد، وکالت، قضاوت و سردفتری، توصیه می‌شود.

برای اطلاع از محتوای این کتاب‌ها و آشنایی با شیوه آنها می‌توانید بخشی از کتاب‌ها را به صورت رایگان دانلود و مطالعه کنید.

دانلود بخشی از کتاب حقوق مدنی ۱ و ۲

دانلود بخشی از کتاب حقوق مدنی ۳

دانلود بخشی از کتاب حقوق مدنی ۴

دانلود بخشی از کتاب حقوق مدنی ۸

تصویر جلد  کتاب حقوق مدنی صمد شورچه

این کتاب‌ها از کتابفروشی‌های معتبر قابل تهیه است. همچنین برای سفارش می‌توانید به شماره تماس‌های ۰۲۱۶۶۹۵۰۷۵۹ و ۰۹۱۲۱۳۹۷۳۳۷ تماس بگیرید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا