قوانین و مقررات منبع آزمون وکالت ۱۴۰۰

دانلود رایگان منابع آزمون وکالت 1400 شامل فهرست اعلامی از سوی اسکودا

پایگاه خبری اختبار- اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) روز گذشته (۲۷ دی‌ماه) فهرست قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون ورودی کارآموزی وکالت ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه این اتحادیه، دروس امتحانی آزمون شامل حقوق مدنی آیین دادرسی مدنی حقوق تجارت اصول استنباط حقوق اسلامی و متون فقه حقوق جزای عمومی و اختصاصی آیین دادرسی کیفری و حقوق اساسی است.

بیشتر بخوانید:

در این اطلاعیه ۳۶ مورد قوانین و مقررات و نیز ۳ باب وکالت، شهادت و حدود، به عنوان قوانین و مقرراتی که سوالات آزمون وکالت ۱۴۰۰ از آنها طرح می‌شود، اعلام شده است.

امید سلطانی، طراح اپلیکیشن «قانون در جیب شما»، فایل قوانین و مقررات منبع آزمون وکالت ۱۴۰۰ را با آخرین اصلاحات در یک فایل پی دی اف گردآوری کرده و برای انتشار رایگان در اختیار پایگاه خبری اختبار قرار داده است.

لینک دانلود فایل:

دانلود رایگان قوانین و مقررات آزمون وکالت ۱۴۰۰کتاب قوانین خاص وکالت با آخرین اصلاحات

قوانین خاص وکالت هوشیار-پایگاه خبری اختبار
کتاب قوانین خاص حقوقی و کیفری آزمون وکالت هوشیار

فایل گردآوری شده متون فقه آزمون وکالت (در حد تحریرالوسیله) شامل ابواب حدود، وکالت و شهادت را می توانید از لینک زیر به رایگان دانلود کنید:

دانلود رایگان متون فقهی تحریرالوسیله آزمون وکالت

خرید اینترنتی منابع آزمون وکالت ۱۴۰۰

داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۰ می توانند منابع و کتب مورد نیاز خودشان را از کتابفروشی تخصصی دادبازار از سراسر کشور تهیه کنند. کتابفروشی اینترنتی دادبازار دارای مجوز رسمی از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اینماد دو ستاره است. برای سفارش کتاب علاوه بر مراجعه به فروشگاه اینترنتی، می توانید به صورت ۲۴ ساعته در واتس آپ پیام بدهید.

برای مشاهده قفسه های کتابفروشی دادبازار از ناشران و مولفان معتبر براساس درس های آزمون وکالت ۱۴۰۰ روی هر کدام کلیک کنید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام؛
    از همه ی بزرگوارانی که تا رسیدن این فایل به دست داوطلبین مشارکت داشتن صمیمانه سپاسگزارم؛
    اگر صلاح میدونید متن قوانین مادر هم در ابتدای هر مبحث اضافه بفرمایید که با پرینت گرفتن همین جزوه به صورت یکجا، از سایر کتب قوانین بی نیاز بشیم🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا